Casemodden

vbimport

In volging op de mafste casemod ooit :

Ik heb al veel casemods gezien maar deze is echt maf.

dat is nog eens leuk een huis dier hebben :slight_smile:

whahaha wat je al niet allemaal met een bus purschuim kunt doen :slight_smile:

Hehe LOL deze casemod kwam ik idd een tijdje terug tegen op het net… ben toen vergeten het plaatje op te slaan dus bij deze… thanx :smiley:

leuke casemod, vooral die met de hamster

check hier om de hele serie foto`s tezien van de purschuim casemod.

waar is dat purschuim eigenlijk goed voor? of is het gewoon omdat hte er zo fraa uitziet?>

Originally posted by Totibbs
waar is dat purschuim eigenlijk goed voor? of is het gewoon omdat hte er zo fraa uitziet?>

volgens mij is het isolatiemateriaal, je kunt het makkelijk in kieren spuiten zodat ze geen wind e.d. doorlaten.

lijkt me trouwens ook niet erg verstandig om zo`n casemod te maken, purschuim isoleert nogal goed dus het zaakje zal waarschijnlijk iets te warm worden, wel superstil natuurlijk.

Originally posted by xian
lijkt me trouwens ook niet erg verstandig om zo`n casemod te maken, purschuim isoleert nogal goed dus het zaakje zal waarschijnlijk iets te warm worden, wel superstil natuurlijk.

ja precies… wordt het niet veelste heet daaro?

Een pentium 200 kan geloof ik wel wat hebben, en als je dan ook nog gewoon voor luchtcirculatie zorgt valt het lijkt mij wel mee met de hitte.
Don’t try this with Athlon

Op de url genoemd door RDJ kun je prima zien hoe het met de koeling geregeld is… blijft het feit dat het ding er dus gewoon niet uit ziet… :confused:

De hamster is monitor is cool!

:cool: