Casemod

Wat voor een logo of plaatje staat leuk op de zijkant van mijn PC vinden jullie?

Originally posted by whatever

Ik denk idd dat ik die er opzet, gewoon rechtsbovenin ofzo cm of 10 breed, of bovenop dat staat ook nog wel cool.

Maareh meer ideeën blijven welkom

weet niemand nog meer extra plaatjes?

Ik ga mijn avatar op me case maken!

Originally posted by Dee-ehn
Ik ga mijn avatar op me case maken!

hmmm, volgens mij staat dat echt ontzettend cool, en dan de letters van plexiglas

Ik wil links er een raam erin en rechts het logo van AC/DC eruit snijden met verlichting erachter :slight_smile:

Ik heb een biohazard logo op de zijkant van me kast met daar achter een plexiwindow en een dual colored neon tube! (groen/blauw)

Ik heb een 19" kast , weegt 20 kilo en is grijs. Het gaat open als een motorkap en is met 1 hand te tillen. tot zover mijn casemod

En dan nu die mooie foto’s van die kasten… Jongens kom op!!!

oeps… sorry ééntje teveel gereplied…

Edit:

probleem al opgelost :slight_smile:

Waar koop je toch al die dingen?

ik zie op sommige sites ook foto’s van computers met een LCD-schermptje in de kast (waar ook een cd-speler kan zitten) waar is dat te koop en hoe is dat te configureren?

m’n pc is nog lang niet af maar dat doet er niet toe, het begin is er. Er moet nog een extra koeler aan de zijkant maar die moet ik nog steeds kopen. en hij moet nog geschilderd worden. Ik hoop dat ik morgen even wat betere plaatjes kan schieten.

Oh ja, let vooral niet op de troep die op de grond ligt.

een vogel

:smiley: Jongens dit zijn echt hele leuke foto’s ik heb er inmiddels een paar van doorgestuurd via email naar vrienden van me ben benieuwd naar hun eakties! By the way: Sorcerer hoe sluit jij die
dual colored neon tubes dan aan in je pc? Ik ben geen elektromontueur maar ben verder wel handig… Want dat wil ik dan ook wel zo aansluiten op mijn pc! Plexieglas erin maken is zo gedaan maar die lichtjes daar weet ik geen raad mee! Kun je hier uitleg over geven hoe jij dat hebt opgelost?

Alvast bedankt!

Originally posted by 81632
[B]:smiley: Jongens dit zijn echt hele leuke foto’s ik heb er inmiddels een paar van doorgestuurd via email naar vrienden van me ben benieuwd naar hun eakties! By the way: Sorcerer hoe sluit jij die
dual colored neon tubes dan aan in je pc? Ik ben geen elektromontueur maar ben verder wel handig… Want dat wil ik dan ook wel zo aansluiten op mijn pc! Plexieglas erin maken is zo gedaan maar die lichtjes daar weet ik geen raad mee! Kun je hier uitleg over geven hoe jij dat hebt opgelost?

Alvast bedankt! [/B]

Ehh… Ik had ereen gekocht die je direct op je psu kan aansluiten dus weinig aansluiten bij! Ook zat er een switch bij die je zo op je kast kan monteren zonder probs of elektro kennis.

Hier staat evtueel nog een verhaaltje over lichtjes:
http://www.virtual-hideout.net/reviews/zxmods_green_cc_kit/index.shtml

Originally posted by Murphy23x
[B]Waar koop je toch al die dingen?

ik zie op sommige sites ook foto’s van computers met een LCD-schermptje in de kast (waar ook een cd-speler kan zitten) waar is dat te koop en hoe is dat te configureren? [/B]

www.oc-shop.nl
www.overclocking.be
www.caseetc.com