Casema verbinding

Als ik na het opstarten probeer verbinding te krijgen met Casema, blijft ie op verifying staan. Als ik dan annuleer blijft ie weer op disconnecting staan. Hij zou zo dan de gehele dag kunnen blijven staan. Ctrl-alt-del en de taak beeindigen en dan weer proberen verbinding te krijgen werkt ook niet, want dan krijg ik weer de melding dat er al een applicatie bezig is verbinding te krijgen.

Heb Casema al diverse malen gebeld, maar die weten het ook niet meer.

Ik draai Win ME.

Wie weet wat het probleem is???

Thnx

Je gebruikt kabel?

Casema = kabel!

Dat cable wnadoo connect prog is gewoon onwijs gaar!

ik heb die shit ook zovaak…
wat ik ook heb is dat wanneer me comp vastloopt… en ik moet ctrl alt del’tn om te rebootte…of wanneer ik gewoon met ctrl alt del reboot

dat ik opeens zon 30 min niet meer kan verbinden,
blijft ie hangen bij ‘‘authenticating’’ of dus op ‘‘veryvying’’ of hij zegt ‘‘wrong user name or password’’

gaar ding… maar jij bedoelt geloof ik dat ie het nooit doet…
dat heb ik 1 keer gehad… niks hielp uninstallen ook niet…

moest uiteindelijk een format doen voordat ie het weer deed…
sory dat ik je niet meer kan vertellen…

success

Originally posted by Danoontje291275
Casema = kabel!

Ow sorry, ff in de war. Zat te denken aan Casema ism Wanadoo en wist dat Wanadoo ook ADSL had. Maar ADSL is natuurlijk ism MxStream! :stuck_out_tongue:

Anyway, ik heb zelf ook Wanadoo Cable en heb die klere prog van hun nooit geused! Wilde nie werken. Heb toen in Win handmatig een verbinding ingesteld wat wel perfect werkte!!!
In het begin had ik ook probs (dit was onder 2K & XP) en toen moest ik een PPPoE (Point-to-Point Protocol over Ethernet) installen. Hierna werkte alles perfect!
Weet natuurlijk nie of het bij jou ook gaat werken, onder ME. Maar je kunt het proberen toch?
Probeer eerst maar is ff door alle Wanadoo software eraf te pleuren en dan handmatig een verbinding op te zetten in windows.

ps. wat ik bij 2k/xp moest doen zat nog een foefje bij, zodat me sys dacht dat ik een normale modem gebruikte. Als je dit wilt proberen moet je ff een seintje geven, dan zet ik de complete beschrijving ff online.

Weet niet hoe het met casema zit maar bij @home is het gewoon een kwestie om bij netwerkverbinding je computernaam en werkgroep in te vullen en hij doet het.
Je moet bij @home ook niet de cd gebruiken die je erbij geleverd krijgt want dan vraag je om problemen.

Maar zoals ik al zei weet niet of kabelinternet via @home net zo werkt als bij casema