'Casema internet'[cable]users read please

vbimport

wat is dit ‘‘telenet’’ waar je over praaat
is het ook in den haag
en is het kabel of telefoon[ja ik zoek ook wel even hun website op]
Wow what een verschil zulke snelheden kan ik alleen van dromen
mijn snelheden: 1k/s[ja 1 kleine miezerige kilobyte!!!] tot 1.2k/s[of lager]
tegen 860k/s tot 3mb/s[van een fxp dan]
dit is echt klote iemand vertel me dat dit niet zo hoort
en die klote helpdesk blijft me auto e-mails sturen[wat een variatie in auto-emaikls 5 verschillende tot nu toe]
later

The Shadow

I have Cable Wanadoo van traagsema, maar die snelheden van jou zijn wel erg langzaam. Het is supertriest met Casema maar toch wel wat beter dan dat. Als ik ga downloaden haal ik gemiddeld toch wel 5 kilobyte/sec. Ik maak dan wel gebruik van een download accelerator.
Je snelheid is dus wel extreem laag, tenzij er natuurlijk maximaal gebruik wordt gemaakt van het Casema kastje bij jouw in de straat. Eén zo’n kastje kan 40 aansluitingen aan. Bij mij in de buurt zijn maar weinig mensen op de kabel volgens mij, dus dat zou ook het verschil kunnen zijn.

Djewst

WOW wat is die Casema SLOOOOOOOOOOOOOM zeg.
Ik heb @home en die zijn altijd snel.
Ik haal bij elke site wel min 100 kb/s en mijn record is 950 kb/s!!!
Misschien toch maar overstappen naar de beste???

ja oke overstappen naar de beste moet die wel zijn in jouw plaats of niet dan!!!

er zijn maar een paar goede cable providers.
zoals:

a2000
telenet
@home

Het nadeel van kaasema is dat je nog op je comport hangt ook, hierdoor wordt de snelheid ook beperkt tot 115.2 KBITS/s (is anders dan KBytes/s) zolang je niet overgaat naar andere modem (via netwerkkaart) zal je nooit boven de 14 Kbytes/s sec. uitkomen (zeker niet met casema)

Wat wel makkelijk is is dat fair-use id, heb vanaf 20-02-2000 zo’n slordige 9 GIG gedowned :G

-= Tha Freaks come out =-
Prutser
http://prutser.cjb.net
http://spediafake.cjb.net

Tsja, als ik naar een andere provider zou kunnen overstappen zou ik dat natuurlijk mteen doen, maar hier is Casema de enige kabel aanbieder. Daardoor zijn ze ook zo sloom, er is geen concurrentie, dus hebben ze ook geen reden om het sneller te maken, ze zijn even snel als een telefoonlijntje en goedkoper dus nemen mensen het toch maar.

Djewst

Zit ook by Wanadoo but Cannotdo…
Echt shit de snelheid. Download mp3’s met 3 a 4 k/sec met soms uitschieters naar 8 k/sec.
Alleen vanwege het feit dat je 24 online kan zijn maakt het nog een beetje goed. Heb nu in 2 maanden zo’n 40 gig gedownload. 1 k/sec is belachelijk. Ken een aantal mensen met Cashit kabel maar die zitten allemaal rond de 4/8 k. Zou dus zeker niet accoord gaan hiermee en flink zeiken bij ze. Baal erg van de email bij ze. Een mailtje van 3 kb duurt eeuwen om binnen te komen. Echt shit dat hele casema wanadoo.

tsjone jonge jonge wat is dit casema klote
ik heb die telefonische helpdesk eindelijk te pakken en deze bekakte rukvent aan de lijn
zegt mij doodleuk dat het er redelijk veel gebruikers zitten in mijn wijk en dat hier NIETS
AAN TE DOEN VALT
ik heb een klote 1k/s 24 uur online leuk maar wat heb je er aan alsw je niet kan
downloaden mp3s moeten nog net lukken
die 24 uur heb je wel hard nodig
dit is echt errruuuuugggggg triest
en dit allemaal vooir xxx piek
ik ben bang dat casema de enige provider in Den HaaGb is
ik denk dat ik maar is de volgende 48 uur ga reserveren voor een paar mp3tjes
dit is echt te triest voor woorden
ik ben weg

Shadow

[This message has been edited by The Shadow (edited 02 April 2000).]

Lul nie zo slap, Ik zit bij soneraplaza…

ik ook soneraplaza

Ik zit ook bij Soneraplaza.
Altijd rond de 30 k/b , persoonlijk vind ik dit erugguh langzaam. Bij mij op school heb je standaard downloadsnelheden van 140 k/b.