Cartman goes legaal!

vbimport

Het zat er al een tijdje aan te komen maar ik had nu eindelijk een goede vriend die mijn hele collectie wou opkopen voor een goede prijs
Dus dat heb ik maar gedaan…
Kheb ze net weggebracht

Nu is dus wel het voordeel dat ik geen illegale cd’s meer heb of bij mijn(hoe zal ik het zeggen) collega’s;) heb liggen

Dus ken ik gewoon lekker veel tijd besteden aan het forum(dealerforum):smiley:

maw: ik ben dus gestopt!

Enne…dit is nie aanbieden van cd’s dus ik weet niet of het hier mag maar ik post het lekker wel :p;)

Word je nu net zo legaal als ik? :smiley:

Hehe, iedereen doet tegenwoordig zijn cdz in de uitverkoop;) Ik ben er ook van verlost :wink: :wink:

Grtz JP.

P.s. als er nog mensen zijn die een mp3verzameling (1200 albumpjes op 100 cdtjes) willen opkopen :wink:
Of mag je dat hier niet posten?

Originally posted by Da_Taxman

Nee, het dealen in drugs, wapenhandel en stropen vossen gaat gewoon door hoor ;):stuck_out_tongue:

Never dat ik mijn cd’s verkoop…waarom zou ik ook? Ik heb een prive collectie (ja voor eigen gebruik ja dus niet om geld aan te verdienen) en die gaat never nooit weg :slight_smile:

Hoezo net zo legaal?! Heb jij al een verblijfsvergunning dan?! :stuck_out_tongue:

Hoezo net zo legaal?! Heb jij al een verblijfsvergunning dan?!

Muwhahahahahahaha!!!
dies goed!

Originally posted by Mess
Muwhahahahahahaha!!!
dies goed!

Hij wel lagge ja, maar wil je nie zo hard lachen; ik hoorde je helemaal op het CloneCD forum! :wink:

Wookie heeft strakke humor vandaag :slight_smile:

Tot het clonecd forum maar!?!!?!?
Moet ik voortaan toch nog iets harde!

Dank u, ik ben vandaag in vorm! :wink:

Ook deze jongen is ermee gestopt, GEEN gecopierde cdr’s meer in de verkoop!!!

Originally posted by djrolo
[B]Ook deze jongen is ermee gestopt, GEEN gecopierde cdr’s meer in de verkoop!!!

[/B]

Schiet toch ook nie meer op tegenwoordig!! Ik ben er al een hele tijd terug mee gekapt! :stuck_out_tongue:

zijn jullie allemaal ziek geworden ofzo?!

GEEN gekopieerde cds meer…

straks ga je me nog vertellen dat je soms zelfs zo’n ronde schijfjes KOOPT!!!

al wie gestopt is en ‘legaal’ is raad ik aan om snel even naar de dokter gaan, want dit is niet gezond

(ik hoop dat het niet besmettelijk is, want ik geen miljoenen aan geld om al mijn cds echt te kopen…)

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Och, jaartje of 2 geleden was het wel leuk enzow, maar nu ?

Elke huis-, tuin- en keukenmongool heeft een fikker en weet wat napster is. Ik heb alleen een collectietje thuis.

Originally posted by djrolo
[B]Ook deze jongen is ermee gestopt, GEEN gecopierde cdr’s meer in de verkoop!!!

[/B]

Nu alleen nog maar originele TL’s en CB’s? :wink:

[B][QUOTE]Originally posted by djrolo

[/B]

Nu alleen nog maar originele TL’s en CB’s? :wink: [/B][/QUOTE]

Ssssst… :wink: niet doorvertellen :slight_smile:

En de hit explosion en BMP of BPM ofzo :smiley: