Carnaval

vbimport

En, vieren de freakers ook carnaval?

Al ben ik Limburger in hart en nieren, carnaval vieren zal ik nooit. Nooit leuk gevonden en dat zal ook nooit verandernen. Sterker nog, ik heb er een behoorlijke hekel aan…

Wat jullie?

Ik had de pech vroeger op een katholieke basisschool te zitten, liep elk jaar in dat zelfde verdomde clownspak of zorro outfit.

Zelfs toen had ik er een hekel aan.

Nee geen carnaval voor mij.

Al ben ik een - geboren in Groningen - gewoond in Limburg - En nu in Noord Brabant - in hart en nieren , Carnaval boeit mij gewoonweg niet zoveel.

Zowiezo heb ik voor zuipen geen excuus nodig :slight_smile: Ik ga gewoon zuipen als ik daar zin in heb.

Ik vind het af en toe wel leuk om naar zo’n optocht te kijken of gewoon een kroegje op te zoeken en daar wat lol te maken , maar om dat nu in het superdrukke overvolle carnavalsseizoen te doen , nee dank u.

Originally posted by Mr. Belvedere Zowiezo heb ik voor zuipen geen excuus nodig :slight_smile: Ik ga gewoon zuipen als ik daar zin in heb.

Geweldig… dat zeg ik ook al jaren :slight_smile:

toen ik nog op de lagere school zat had ik toch wel gevierd.
maar nadat ik op de MULO school zat vierde ik niet meer.
mischien omdat het een RK school is ofzo.

Belg zijnde ken ik dit probleem niet zo :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
Geweldig… dat zeg ik ook al jaren :slight_smile:

Zuipen ? Ik regel de whisky , jij het bier. :bigsmile:

als ik carnaval wil vieren moet ik minstens 20 kilometer verder zijn en ik heb geen tijd, ik moet verhuizen met de carnaval

Heb het als noorderling 2 jaren gevierd in Bergen op Zoom (ache mar leut et) en vond het wel leuk.

Maar nu ik het niet vier mis ik het niet.

Het is leuk, maar ik zeg er niets voor af.

Misschien gaat Carnaval dit jaar niet eens door. Er is namenlijk een Deurzakker door een deur gezakt. (Metro pagina 18 vandaag)

In mijn studententijd ging ik vanaf donderdag tot en met dinsdag.
nu nog maar een dag of 2.