Carnaval.. wie-o-wie

Het is weer zover. Onder de rivieren wordt er weer druk carnaval gevierd. Hier in hartje Landgraaf zijn de mensen al vol goede moed bezig met het oefenen van een overmaat aan drankgebruik, het aantrekken van idiote verpakkingen etc etc ;).

Of ik er aan doe? Geen denken aan; alhoewel ik altijd voor een feest (+ heel wat biertjes) in ben, kan de carnaval me gestolen worden :).

Zijn er hier wel fanaten? Die zich echt 5 dagen lang totaal uitleven? Of zijn we allemaal even saai als ik ben? :smiley:

ik denk dat ik dan net zo saai als jij ben, ik heb vroeger op school een paar keer carnaval gevierd en vond er niks aan af en toe een feestje en een biertje is leuk maar carnaval is voor de echte gekken

Nee gelukkig nie. Ik ga maandag maar eens mee zinloos zuipen in Tilburg met mijn girl. Dat is ook de enige keer dat ik het vier. Hehehe

Carnaval is aan mij niet besteed.

Originally posted by King Dingeling
Nee gelukkig nie. Ik ga maandag maar eens mee zinloos zuipen in Tilburg met mijn girl. Dat is ook de enige keer dat ik het vier. Hehehe

Als ik zinloos wil zuipen dan w8 ik niet tot carnaval hoor… dat mag normaal in het weekend ook wel…

(niet dat ik dat doe ;))

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Als ik zinloos wil zuipen dan w8 ik niet tot carnaval hoor… dat mag normaal in het weekend ook wel…

(niet dat ik dat doe ;)) [/B]
We gaan wel zinloos zuipen op die LAN Party…Ok???

Originally posted by King Dingeling
We gaan wel zinloos zuipen op die LAN Party…Ok???

regel jij de terugreis ?

Absoluut geen carnaval voor mij…

1. ik woon boven de rivieren…ik kan geen carnaval vieren
  2. ik heb jeugdtrauma’s van de carnaval vieringen op mijn Katholieke basisschool

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

regel jij de terugreis ? [/B]
Zuipen op zaterdag avond en nacht…dan zondag middag weer terug…hmmz moet lukken! :stuck_out_tongue:

Heb 2 jaren achter elkaar carnaval gevierd in Bergen op Zoom, maar dit jaar niet.

Als Noorderling is het toch effe wennen aan al die verkleedde malloten die 5 dagen lang raar doen en zich klem zuipen.

Maar zodra je zelf verkleedt bent wordt het al snel gezellig.

PS. Boven de rivieren wordt er toch sneller gedronken, ben ik achter gekomen. Dronk gemiddeld 8 bier meer op een avond dan de “jongelui” uit BoZ.

Carnaval? No way!! Ik niet!! :Z

Vanaf vanavond 5 a 6 dagen in de kroeg kan niet beter. Moet wel toegeven dat ik niet meer zo gek doe als toen ik nog “jong” was.

D@RKNeSS

gisteren (vrijdag) vanuit het werk direct na maastricht de kroeg(en) in, na een nacht van weinig slaap vanmiddag weer gewerkt, vanavond lekker rustig niets doen.
Morgen, eerst met de optocht mee, daarna na de lokale kroegjes.
Maandag weer met de optocht mee. Daarna in valkenburg de kroeg in. En voor dinsdag staat nog niets vast, zal wel dagje maastricht worden en hopelijk niet te laat, want woensdag moet ik weer gewoon werken :o

Originally posted by Dee-ehn
Of ik er aan doe? Geen denken aan; alhoewel ik altijd voor een feest (+ heel wat biertjes) in ben, kan de carnaval me gestolen worden :).

sluit ik me helemaal bij aan :smiley: :smiley:

Sinds een paar jaar doe ik er niets meer aan maar ik vond het vroeger wel altijd ontzettend gezellig.
Ik vond dat verkleden nooit echt leuk, een boerenkiel was al meer dan genoeg. Verder vond ik het leuk om van de ene kroeg naar de andere te ‘dweilen’ maar volgens mij blijft nu het merendeel in een kroeg hangen en wordt het niet meer zo op straat gevierd.
Het is alleen wel zo dat ik in die tijd nog wel alcohol dronk en nu niet meer. Ik vraag me af of ik toen carnaval zonder bier ook leuk gevonden zou hebben, ik heb zo mijn twijfels daarover. :wink:

Ben net terug, ben zaterdag begonnen, tot vandaag dus

was weer leuk moet er toch wat,voor over hebben voor dat carnaval (2 uur rijden de heen reis de terug rijs ook 2 uur)

woon namelijk niet onder de revieren

ik vind carnaval wel lachen…
heb dit jaar weer een heel stel optochten gezien…
en savonds uitgeweest, altijd leuk…

het hoeft van mij niet altijd carnaval te zijn, maar eens per jaar is toch leuk zat :smiley:

Blij dat da achterlijke gedoe weer voorbij is…
Stelletje malloten.
Geboren en getogen zuiderling.

Originally posted by Leetje
Blij dat da achterlijke gedoe weer voorbij is…
Stelletje malloten.
Geboren en getogen zuiderling.

Same here… eindelijk is de bakker weer open en kan ik tijdens de middagpauze mezelf weer voorzien van lekkere broodjes… is weer eens wat ander dan naar de Mac rennen :slight_smile:

carnaval zit er weer op voor mij…

woon zelf in Den Bosch en het is hier altijd supergezellig. Vanaf zaterdag t/m dinsdag elke dag van 1700 tot 0300 geweest, en dat voel je wel vrij hard banksaldo wise, maar je moet er wat voor over hebben:)