Canon S630 werkt niet

vbimport

Mijn printer doet het niet meer! Ik heb gisteren mijn software eraf gedaan, alles opgekuist,enz… Daarna de software terug geïnstalleerd. Bij het bevel om eender wat uit te printen, gaat hij aan er verschijnt een indicatie dat de printer gegevens ontvangt, even nadien krijg ik dan een andere melding dat hij niets kan uitprinten.
Vandaag heb ik een “Fixit” gedownload, deze verwijst me door naar het internet om daar mijn vragen te stellen!
Microsoft maakt het zichzelf wel héél gemakkelijk.
Ik heb dan op mijn PC onder ‘systeem beheer’ -> ‘Services’ -> ‘Print Spooler’ gekeken, alles is normaal.
Heeft er iemand ervaring met zulke toestanden?

Is de printer los, dus niet aangesloten op de computer, in staat een test en/of configuratiepagina uit te printen? Kijk even in de handleiding of dat mogelijk is.

Werkt dat wel, dan is het niet de printer die fout is.

[QUOTE = derockere; 2554956] Mijn printer Doet Het niet Meer! IK heb gisteren Mijn software eraf Gedaan, alles opgekuist, enz … Daarna de software terug geinstalleerd. Bij Het schuine OM eender Wat Uit te printen, gaat HIJ AAN ER verschijnt EEn Indicatie DAT de printer gegevens ontvangt, zelfs nadien afgelegd krijg IK Dan EEn Other melding DAT HIJ er wat voor doen Kan uitprinten. Vandaag heb IK EEn " fixit "gedownload, This Verwijst me deur to Het internet OM daar Mijn Vragen te Stellen! Microsoft maakt Het zichzelf WEL hiel gemakkelijk. IK heb Dan op Mijn PC Onder 'Systeem Beheer ‘->’ Services ‘->’ Print Spooler 'gekeken, alles is Normaal <. Heeft ER Iemand zulke Ervaring met / Toestanden? [/ QUOTE] p>

[QUOTE = Dhr. Belvedere; 2555424] Is de printer los, DUS niet aangesloten op de computer, in Staat EEn test en / of configuratiepagina Uit te printen? Kijk ook in de handleiding van de DAT mogelijk is. Werkt DAT WEL, Dan is Het niet de printer sterven Fout is. [/ QUOTE]

[B][I]

[OPGELOST][/
COLOR][/I][/B]Ik heb de printer op een PC met Windows 98 geprobeerd, de PC gaf een melding dat de LPT1 poort niet goed werkte. Daarna heb ik een andere Canon type [B][I]S520[/I][/B] aangesloten, deze werkte wél! Ik heb dan de [B][I]S630[/I][/B] gedemonteerd, de cassette waarin de inkttoners zitten heb ik volledig opgekuist met Aceton, onderaan was er een dikke inktlaag aanwezig! Daarna werkte de [B][I]S630[/I][/B] prima. [COLOR=red][B]Dus was het een hardware fout![/B]