Canon MP620

Heb 4 dagen geleden een Canon MP620 aangeschaft om deze met mijn nwe. HP Pavilion dv7 draadloos te laten werken ,maar de printer weigerd te printen , hij geeft de melding in het menu (printer reageert niet ) Heb alles doorlopen betreft installatie en de laptop vind de MP620 wel en ook zegt hij dat het bereik goed is . Heb dus ook alle gegevens zoals ssid en beveiligings code ingevuld (anders vind ie hem ook niet ) Heb eerst een aansluiting met de usb kabel gehad en pas losgekoppeld als deze het vroeg en alles opnieuw opgestart, eigelijk alles goed gedaan zover ik weet.
Heb ook al enkele keren de boel gereset .
En die gebruiksaanwijzing is ook slaapverwekkend, ik lees overal van als je de handleiding goed leest kom je er wel uit pfffff nou ik niet dus .
Wie kan mij verder helpen met dit probleem,misschien is het een kleinigheidje maar ik kom er tot nu toe niet uit .

:sad::sad::sad:

Heb het al opgelost ! Firewall van Bitdefender hield hem tegen ,kwam erachter toen ik deze 5 minuten uit had gezet.
Moet deze alleen nog even toekennen denk ik,ik dacht echt dat ie hem automatisch accepteerde !