Canalplus illegaal hoe en wat?

vbimport

Hoi
Ik wilde laatst een abbo nemen op canal+ toch maar niet gedaan omdat ik de abbo prijs belachelijk veel vind

maar gister na een beetje googlen kom ik er achter dan het ook illegaal kan
maar wat heb je dan allemaal nodig?
ik heb namelijk geen schotel of zo ook geen verstand ervan :stuck_out_tongue:

dus als jullie me verder kunnen helpen hoor ik het graag :slight_smile:
ook zou ik het wel leuk vinden als jullie personen wisten die omgebouwde decoders en zo verkopen

oh ja
via de pc heb ik ook al geprobeerd maar ik krijg beeld gewoon niet goed :frowning:

gebruik de search eens, er zijn genoeg topics over geweest :slight_smile:

Ook goeiemiddag Canalplus ,

Het is nog steeds mogelijk om op sommige plekken het (analoge) signaal van Canal+ door een PC TV kaart en een programmaatje te laten decoderen. Je hebt dan een tv kaart nodig die voorzien is van een BTC chip. Als ik het me goed herinner is het een BTC 878 of zo. Echter , er zit geen geluid bij; alleen maar beeld.

Omgebouwde decoders zijn meestal oude aangepaste RTL decoders , maar dat systeem werkt al jaren niet meer.

dat heb ik al geprobeerd
maar ik krijg gewoon het beeld niet goed
als cablecrypt het beeld goed heeft en hij wil gaan locken begint die eer opnieuw

Andere mogelijkheden zijn er bij mijn weten (nog) niet.
Als je een satellietontvager had kon je met speciale hardware nog wel zoโ€™n goldcard maken , maar ook die codes zijn niet echt meer te verkrijgen.

Je krijgt idd alleen maar beeldโ€ฆ en echt legaal is het ook niet! Indien je een uitvoerige beschrijving wilt, moet je eens kijken of nog iemand een Computer Idee! (tijdschrift) van een jaarte of 3- a 4 terug heeft; daar staat precies in uitgelegd het wat-en-hoe.

Ik sluit dit topic maar, voordat er verdere problemen komen.