Canal+

vbimport

Sinds kort heb ik een TV-kaart (Studio PCTV PRO) in mijn pc’tje hangen. Nu wil ik Canal+ kijken, maar de gaat nog niet… Als “TV-programma” gebruik ik PCTV Vision van Pinnacle System. Als ik afstem op het kanaal van Canal+ krijg ik alleen maar een blauw beeld (ook na fijntuning), maar wel beeld. Ik heb het prog CableCrypt gedownload en het handleiding van PcIdee (geloof ik), maar daarin word een andere versie beschreven. Wie kan mij helpen???

ik bedoelde: ik krijg blauw beeld… …maar wel geluid…

het is onmogelijk om geluid te krijgen omdat het signaal wat het geluid doorgeeft bijn aniet gedecodeerd kan worden ,als je cablecrypt gebruikt moet je wel effuh checkuh als de chip die je op je kaart hebt zitten wel ondersteund wordt door dit progje
ik heb een Hauppage kaart gehad deze werd wel ondersteund door Cablecrypt was echt goed beeld

Ik heb de goede chip EN ik heb GELUID, maar kan geen beeld krijgen… Welk TV programma gebruiken jullie? En welke versie van CableCrypt?

Geluid van Canaal+ is dus neit te ontvangen die is gecodeerd met een FreQuentie algloritme die bijna niet te kraken is… er waren er wel programma’s voor maar die zijn verouderd omdat C+ deze algloritme weer heeft veranderd. Zelf Gebruik ik WinTV2000 bij mijn Hauppage 5.1 Theathre en afentoe CabelCrypt 1.41 ofzo om canal BEELD te kijken (belangrijk voetbal).

Originally posted by Bytes4U
Geluid van Canaal+ is dus neit te ontvangen die is gecodeerd met een FreQuentie algloritme die bijna niet te kraken is… Zelf Gebruik ik WinTV2000 bij mijn Hauppage 5.1 Theathre en afentoe CabelCrypt 1.41 ofzo om canal BEELD te kijken (belangrijk voetbal).

Hmmz… …als skydyr GELUID EN BEELD van Canal+ heeft wil ik precies weten hoe je het gedaan hebt; dan koop ik ook zo’n kaart en kan ik belangrijke… …BASKETBALL!!! (NIET VOETBAL!!) wedstrijden kijken :slight_smile:

voor de duidelijkheid: Ik kan GEEN beeld ontvangen, maar WEL geluid… Wie weet waar ik WinTV2000 kan downloaden?

skydyr, over dat geluid, droom verder !.. het kan gewoon niet… je hebt vast een andere zender afgsteld … en WinTV2000 kun je op www.hauppage.com downen

Hmmz misschien bedoel je: Ik kan WEL GELUID (bijvoorbeeld van RTL4) ontvangen, maar geen BEEL (bijvoorbeeld van RTL4) ontvangen.
OF heb je een abonnement bij Canal+ en wil je op je pc kijken?
Lijkt me sterk dat jij WEL GELUID hebt, daar waar duizenden andere kijkers naar zitten te snakken :stuck_out_tongue:

Goedenmiddag mannen …

ff voor de goede orde 'k weet niet of’t nu nog steeds mogelijk is maar 'k heb toch echt een jaartje geleden bij iemand C+ gezien met geluid … Maar het kan zijn zoals Bytes4U zegt dat’t vroeger alleen mogelijk was …

Het gene wat’k dr van weet is dat je met een oude luxcrypt decoder een “perfect” (okey bijna perfect) beeld krijgt … Maar ja dit is dan wel echt hardware matig en heeft nix met de computer te maken …

en als we ons onder de happy schotelbezitters gaan mengen (die nog zo’n mooi “oud” blauw kaartje hebben …) helemaal perfect en dit 100% met geluid !!!

mzl SuperAppelflap

SuperAppelflap, juist we hebben het over nu en we hebben het over tv kaarten. neit over schotels of omgebouwde decoders… we hebben het ook over software matig canaal+ kijken en dat is op dit moment niet mogenlijk gewoon over en uit… en als er iemand is die het wel kan graag even hardware opstelling + software + kabel provider even opgeven :smiley:

Bytes4U, als jij denkt dat het niet zo is…WHATEVER!

Skydyr, wil je dan even uitleggen hoe je precies aan dat geluid komt? En SuperAppelFlap, kan je aan zo’n decoderding komen? Ik zou ook wel graag Canal+ willen hebben :slight_smile:

'k heb dr hier thuis echt eentje draaien… vroeger… toen alle boertjes in de polder nog een analoge schotel hadden moest je om RTL4 en 5 te kiekuh nog n ander kassie dr bij kopen !!! toen alles digitaal ging kon iedereen dat ding weer weg flikkeren !!!

Maar ja 'k heb er een paar op de kop getikt maar 't werkt lang niet bij allemaal :(:frowning: er zijn geloof’k uit m’n hoofd 7 of 8 verschillende versie’s … er staan 100 en 1 verschillende print’s enz op internet maar een member van wxs is hier mee begonnen Rattan ofzo heet de beste man ??? (verbeter me als’k 't niet goed heb …)

'k heb hier nog 2 kassie’s liggen maar deze heb’k na veel soldeer / zwoegwerk aan de kant geflikkert omdat’k hier geen mooi beeld uit kon krijgen …

Maar nu heb’k er dus een die wel aardig z’n best doet … mocht je nog intresse hebben in die 2 kassie wil’k ze wel ff naar je opsturen dan wens 'k je er nog veel su6 mee !!!:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

(maruh met de schotel is’t helemaal toppie !!! smartkaarjte n beetje verbouwen blokker dr tussuh en draaien maar !!!Digitaal !!! :cool: :cool: )

mzl Superappelflap

Nou euh… …als ze het niet goed doen is het vast nix voor mij want ik kan zeker niet solderen :slight_smile:
Als je er een schema bij hebt en je kan er dan toch nog geluid en een beetje beeld bij krijgen (wat is niet goed beeld :p?) dan is het denk ik wel handig he :slight_smile: