Cable Modem upstream-removers

vbimport

Hai iedereen,

Ik was laatst ostreamp een site, en zag allemaal Modem uncappers, nu ben ik alleen het adres van die site krijt…
Ken iemand zo’n soort site, en kun je dan het adres hier achter laten?? :slight_smile:

Ik baal namelijk van mijn 15kb/s upstream, wat ik al bijna nooit haal… :frowning:

Ik weet de site niet, maar ik heb hier wel een programma om de uploads van Lancity modems te uncappen. Als je die wilt hebben, moet je dat maar ff zeggen.

Originally posted by phrozeman
[B]Hai iedereen,

Ik was laatst ostreamp een site, en zag allemaal Modem uncappers, nu ben ik alleen het adres van die site krijt…
Ken iemand zo’n soort site, en kun je dan het adres hier achter laten?? :slight_smile:

Ik baal namelijk van mijn 15kb/s upstream, wat ik al bijna nooit haal… :frowning: [/B]

Mij is altijd verteld dat ze niet blij waren met zulke programma’s en je dan gewoon afsloten (da’s de grootste reden waarom ik ze nooit heb gebruikt) maar als iemand er 1 heeft voor een terayon chello modem :wink:

Terayon modems zijn niet te uncappen, dat is een van de redenen dat Chello deze genomen heeft, zogenaamd omdat deze stabieler zijn (op zich klopt dat ook wel, maar is volgens mij niet de hoofdreden geweest)

Er is een programmaatje fuckUPC geweest die modems kon uncappen, maar daar waar dat geconstateerd is werd de boel teruggedraaid of afgesloten geloof ik…geheel op eigen risico dus…

Ik heb dus een lancity modem, en daar moet het mee kunnen. Ik heb het niet geprobeerd omdat je alle netwerk instellingen moet veranderen, en dat verkloot waarschijnlijk het netwerk met mijn vader, waar hij niet blij mee zal zijn :slight_smile:

Voor degene met een lancity modem, en die het willen proberen:
http://www.tieske.f2s.com/cable/cable.ace
geheel op eigen risico

ik zou het niet doen > cable uncapping is illegaal ( DUH )

www.speedguide.com ( daar staan enkele posts over dit onderwerp zeer duidelijk uitgelegd )$

MaFd0n

P.S. als je die fuckUPC van den tax moet hebben > pm dan ff

Originally posted by MaFd0n
[B]ik zou het niet doen > cable uncapping is illegaal ( DUH )

www.speedguide.com ( daar staan enkele posts over dit onderwerp zeer duidelijk uitgelegd )$

MaFd0n

Hey MaFd0n,

Dat is precies de site die ik zocht, Thnx…
Ik heb trouwens @Home, of maakt dat niet uit bij Fuck UPC??

Greetz, ME

spijtig genoeg is het voor adsl niet mogelijk :frowning:

En voor casema modems.

Originally posted by MaFd0n
[B]ik zou het niet doen > cable uncapping is illegaal ( DUH )

[/B]

BTW. Het moet www.speedguide.net zijn en niet .com :slight_smile:

ik weet dat het werkt heb het zelf geprobeerd ( voor een ureke ofzo ) maar ik raad het echt af vanwege ISP .

als ze u hiermee betrappen sluiten ze u af, ik hoop da ge da beseft …

MaFd0n

( da werkt normaal bij alle modems )

Originally posted by Mattel007
spijtig genoeg is het voor adsl niet mogelijk :frowning:

Moet je een duurdere abo nemen! :stuck_out_tongue:
Als het hier ooit komt neem ik gelijk het duurste, that’s 4 sure! :wink:
Maar dat zal wel niet meer deze eeuw zijn denk ik! :wink:

Ben nu btw een paar weekjes bij me girl dus moet het hier met een 56k doen! :frowning: