Cable crypt

vbimport

Hoi luitjes,

Ik zoek een progje om met je tv kaart ,canal+ te kunnen
decode ik heb er zelf al 2 (cablecrypt in fullcolor 1.50 en ronny’s cablecrypt) maar deze werken niet.
Ik heb deze tuner:

Philips fl1216mk2 en een tv kaart van hauppauge kan misschien iemand mij helpen.

greetingz

drpeer

Werkt alleen met TV kaart die BookTree chipset heeft als ik het goed heb. Volgens mij moest het zelfs BookTree 88 zijn (BT 88).

mmmmmmmmmmm ik heb gehoord dat ze in holland na gemaakte canal+ decoders hebben die zelf het signaal (kabel signaal)
kunnen re crypten nadat canal+ hun maandelijkse code hebben veranderd op de kabel:D

Ha luitjes die cable crypt decoder kun je met alle Hauppage kaarten gebruiken want Hauppage gebruikt allemaal dezelfde chips op de kaarten ik heb er laats ook een gekocht en die werkte perfekt http://members.tripod.lycos.nl/cablecryptStart/
hier staan links op voor naar andere cable crypt sites te gaan

audio werkt nog steeds niet of wel?

Neej dat werkt nog steeds niet en zal wel ook nooit aan het werken komen denk ik zo… die wordt namelijk anders ge-encodeerd dan de video en schijnt best wel een probleem te zijn!

Ik heb een Hauppauge kaart maar cablecrypt werkt niet echt goed ermee blijkbaar, kan bij decoderen Canal+ beeld maar enkele minuten echt stabiel houden zelfs bij horizontale lock, dan begint het beeld weer te rollen en moet je weer van voor af aan beginnen.

Zat daar niet de een of andere feature voor in ccrypt om dat tegen te gaan?

There is a program around which can be used for audio decoding which is called “Remote Sound 3.5”.
I don’t have any experience with it however and I don’t know where to find it… Does anyone has experience with it and (if it works), could someone tell me where to find it?

Thanks!

Dutch forum.
Nederlands dus aub

whoops,

macht der gewoonte :slight_smile:

(iemand een vertaling nodig)

heb cable crypt ook en werkt perfect op mn hauppauge kaart kan uren kijken zonder dat het beeld instabiel word, ik heb wel dat er een ontzettende memory leak in dat proggie zit en na 2 uur kijken ofzow zit ik nog maar op 50 % van mn resources…alhoewel dat was onder win me…
onder win 2k heb ik nog niet geprobeerd.