Hoi, ik probeerde gistere Half life 2 te installleren en elke keer geeft ie na 2 minuten een fout aan dat er een bestandje (blablabla.gcf) corrupt is, deze zit namelijk met nog een hoop andere bestanden ik een cab bestand.
Het is de orignele dvd van half life, maar als ik het hele spel naar de HD kopieer en dan daar de autorun doet geeft ie precies hetzelfde aan,
Ik heb ook al een programma gedownload en gekocht(legaal dus) ATR dat is een cab repair programma maar daar geeft ie aan dat er niks mis is met alle Cab bestanden die op de HD nu staan.
Ik zie dat dus meerdere mensen met die zelfde problemen zitten als ik zo wat rond kijk op de forums maar ik heb nog nergens een oplossing gevonden en het begint me nu dus erg te irriteren dus ik dacht ik download kazaa van internet om daar dat spel vanaf te plukken,
tijdens het installeren van kazaa gaat ie ook niet verder, je ziet dan alle bestandjes langs komen die aan het downloaden zijn en dan ineens blijft ie dus bij een cab bestand hangen, idem dito met het programma limewire wat ik van internet heb, dan moet ie ineens JAVA van sunblablabla hebben, dar zit dus ook wer zon klote cab bestand in en gaat ok niej verder,
Ik heb ook al met winrar geprobeert om een cab bestand uit te pakken en dat lukte goed, totdat ie ineens weer aangaf van dat het cab bestand corrupt is, ik kan dus niets doen met spellen, programma’s, maakt niet uit wat waar die cab bestanden inzitten.
Weet iemand hier een goeje oplossing voor want op elk forum heb ik nog niets kunnen vinden, alvast bedankt
met vriendelijke groet, nick