Business Class Onderzoek Vliegen

vbimport

Originally posted by Ab-Normaal
[B]

Maakt toch niet uit… anders ga je vieze plaatjes “laaien” en daar neem je ook de tijd voor… [/B]

die laden heel veel sneller

KLM rulez… Ik heb het genoegen gehad een aantal keren met hen in de World Business Class te vliegen van AMS naar FCO (en terug uiteraard), één keer retour AMS - BEY, en twee keer AMS - LOS (voor de betekenis van de codes, zie www.airportcitycodes.com )
Die grachtenhuisjes zijn wel grappig, je krijgt op intercontinentale vluchten zo’n tasje met een slaapmasker en wat andere zooi, genoeg drank :p, mooie stewardessen, en lekkere koekjes… En je jas kreukt niet :slight_smile:

Originally posted by Crazy Bob
KLM rulez… Ik heb het genoegen gehad een aantal keren met hen in de World Business Class te vliegen van AMS naar FCO (en terug uiteraard), één keer retour AMS - BEY, en twee keer AMS - LOS (voor de betekenis van de codes, zie www.airportcitycodes.com )
Die grachtenhuisjes zijn wel grappig, je krijgt op intercontinentale vluchten zo’n tasje met een slaapmasker en wat andere zooi, genoeg drank :p, mooie stewardessen, en lekkere koekjes… En je jas kreukt niet :slight_smile:

Ik heb vorig jaar een negatief artikel geplaats over de eerste World business Class (1998).

Veel problemen gehad met de KLM directie. Had nooit gedacht om nog een keer gratis te kunnen vliegen met de KLM. Echter alle min punten welke ik had opgegeven zijn verbeterd in de nieuwe versie introductie 2000.

Toch gevraagd door de KLM om het onderzoek te hernieuwen.
Ze zijn een heel stuk beter geworden. Top maar niet de allerhoogste top doordat het nablijft in introductie van moderne technieken.

Originally posted by xian
first en business class lijkt me helemaal geen zak aan…
je zit dan tussen allemaal saai rijke dikkoppen en andere
yuppen in en het is nog veel duurder ook…
ik vind het volk in een 1e klas treintoestel al verschrikkelijk…

Hmmm ja ok je zit tussen de rijkerds, maar ik weet wel dat als je een beetje lang moet vliegen (>5 uur) het erg irritant gaat wordn in de economy class aangezien je je van geen kant kunt bewegen etc etc… daar erger ik me dan best wel rot aan (paar keer Canada heen en terug en ik zag altijd op tegen het vliegen gewoon vanwege het plaatsgebrek…)

Tis misschien omdat ik een heel klein beetje claustrofobisch ben?

Originally posted by Totibbs
waarom duur in business class als je in economy goedkoper uit bent :confused:
De vertragingen zijn toch gelijk en je bent tegelijk op plaats van bestemming.

Gratis zeg ik altijd ja natuurlijk.
Voor mijn werk moet ik het maar je hebt gelijk als ik met mijn familie naar Australie vlieg ben ik in de Business Class ( om maar niet te spreken van de First Class ) met twee volwassenen en twee kinderen Fl. 42000,00 kwijt. Nee dank je dan maar Economie Class voor Fl. 6700,00. Voor Fl. 35000,00 verschi kan ik vele andere leuke dingen doen.

Maar ja ik krijg toch weer gratis upgrades dus maak mij daar niet te drluk om.

:cool: