Burner niet meer in explorer

vbimport

Ik heb een probleempje nadat ik fireburner geinstalleerd heb. Mijn plex 8432A is opeens niet meer zichbaar in windows explorer, maar in de hardware setup(device mangager van windows me Engels) staat ie gewoon en zegt dat ie gewoon werkt. Overigens heb ik vanmiddag nog met cdrwin gebrand, maar nu zegt cdrwin ‘no scsi recording device was found on the scsi or ide bus!’
Dit probleem heb ik laatst ook gehad maar wist toen niet waardoor het kwam. Na het terugzetten van een ghost image was alles weer opgelost. Aangezien ik dus net fireburner geinstalleerd heb lijkt mij het waarschijnlijk dat het daardoor komt. Maar fireburner heeft geen uninstall functie, heb dus ook geen idee wat dat proggie voor zooi installeert in de windowsini of register. Verder heb ik geen burning proggies op mijn systeem en aspi is up to date.
Het is dus ook geen hardware fout (loszittende kabel ofzo).

Iemand een idee? Anders moet ik weer een ghost terugzetten maar die is niet zo up to date en me systeem herstel staat uit.

Thanx

Probeer toch de ASPI drivers te updaten.
Het zou zo kunnen zijn dat Fireburner hier niet goed mee omgegaan is (heb ook even probleem gehad onder Windows 2000 Professional, maar was vanzelf weer over na paar keer herinstalleren en daarna nero geïnstalleerd)

Thanks, maar de aspi install zegt dat ie up to date is en wil dus niet installeren. Hoe te uninstallen? Of moet ik force-aspi erover heen gooien. Zo ja iemand een link naar force-aspi.