Bureaublad achtergrond veranderen

vbimport

Hallo iedereen ,

Eergisteren heb ik een mini laptop van het merk Asus gekocht. Volgens mij heette het een Netbook.
Alleen nu wil ik mijn bureaublad achtergrond veranderen.
Maar op de een of andere manier staat er als ik op mijn bureaublad ga staan , en op mijn rechtermuis knop klik geen eigenschappen tussen , zoals het normaal altijd is. Dat je een afbeelding kunt uploaden. Ook als ik bij mijn afbeeldingen een foto aanklik staat er in het lijstje geen titel tussen met: Gebruiken als bureaublad of Gebruiken als achtergrond.

Zou iemand mij alsjebliefd willen helpen om die achtergrond te veranderen? Want ik vind de afbeelding best lelijk, en ik wil graag eigen fotos als achtergrond hebben.

Alvast vriendelijk bedankt ,
x

Soms wil het via een omweg ook wel eens lukken.
Selecteer de afbeelding die je als achtergrond wilt in Windows Verkenner met de rechtermuisknop.
In het keuzemenu dat nu verschijnt kun je “Als bureaubladachtergrond instellen” selecteren.

Dit zou ook moeten werken. Er moet ook nog een reguliere oplossing zijn, maar die weet ik zo even niet (ben geen techneut)

Welke versie van Windows staat er op de computer?

Er staat Windows 7 op mijn laptop.

[QUOTE=Astrid94;2565054]Er staat Windows 7 op mijn laptop.[/QUOTE]

Als je ergens op een leeg plekje op je buroblad gaat staan en je klikt met je rechtermuisknop kan je kiezen. Je kiest dan Aan persoonlijke voorkeur aanpassen.

Linksonder in staat dan waarschijnlijk het woordje Bureaubladachtergrond met een foto erboven. Daarna klik je op de link Bureaubladachtergrond en je komt in het menu waar je je achtergrond kan kiezen. Als je klikt op Bladeren kan je je eigen foto er op zetten. Of welke je ook wil.

Hoop dat dit werkt voor je.

grtz Dunedain

Ik zie dat je een netbook van ASUS hebt… met windows 7 Starter?

Windows 7 starter ondersteunt het wijzigen van bureaubladen niet. Zoek op google “oceanis change background w7” en je vind vanzelf een app om dit wel in te stellen :).

gr