Bungeejumpen

vbimport

Zowwww…het gebeurt niet vaak, maar dan toch maar weer een vraagje van mij in de hoop dat mensen hier mij kunnen helpen.

Een van onze senior managers gaat per 1 september weg en we willen hem een waardig afscheid geven. Het thema is ‘laten vallen’, oftewel, we willen hem laten bungeejumpen (en andere collega’s die durven mogen wellicht meedoen).

We hebben hier al wel een beetje lopen zoeken, maar we komen uit in Amsterdam. Mijn vraag is of iemand hier een adresje weet dat iets dichterbij Eindhoven ligt om te gaan Bungeejumpen.

Suggesties zijn van harte welkom, of eventueel het zweven boven een omgekeerde vliegtuigmotor (stond geloof ik ook een op de Megafestatie).

Het mag ook een bedrijf zijn (moet wel betrouwbaar zijn allemaal) die een dergelijke stellage voor je deur neer kan zetten, maar dat hangt natuurlijk ook af van de kosten die daaraan verbonden zijn (afhankelijk van het aantal deelnemers wellicht).

Hulp zou erg aardig zijn en wordt zeker gewaardeerd.

(zoekfunctie leverde hier alleen een topic op over hoe het beste zelfmoord te plegen…dat willen we hier in ieder geval niet! :wink: )

CooL idee, maar helaas kan ik je niet helpen aan die informatie.

alleen maar ff een post om te posten, want vond het zo zielig dat niemand wat zei :wink:

Er zijn in de grote steden wel bedrijven die dat soort dingen verhuren > dus ik neem aan dat er in Eindhoven ook wel een zal zijn.

probeer de gouden gids, scoot, etc.

maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel heb bedacht!

Je kan em natuurlijk ook laten BaseJumpen!
Dan zet je em op het hoogste gebouw van E’hoven met een parashute op z’n rug en geef je em een douw! Heb dat eens op TV gezien dat die gasten gewoon midden in de stad van gebouwen jumpten!! Echt cool man! :wink:

Is overigens niet geheel legaal…

Originally posted by Wookie

Is overigens niet geheel legaal…

Dan valt die optie dus helemaal af, denk niet dat die man het zo leuk vindt om op zijn eerste nieuwe werkdag al in de cel te zitten…

We hebben wel enkele bedrijven, maar die zitten allemaal in Amsterdam en omstreken…dat is voor iedereen toch wel ver weg. Ik zal zelf ook wel weer gaan zoeken (ben nu weer thuis en heb iets meer tijd), maar als iemand nog suggesties heeft, GRAAG!

Originally posted by Da_Taxman
[B]
Dan valt die optie dus helemaal af, denk niet dat die man het zo leuk vindt om op zijn eerste nieuwe werkdag al in de cel te zitten…

We hebben wel enkele bedrijven, maar die zitten allemaal in Amsterdam en omstreken…dat is voor iedereen toch wel ver weg. Ik zal zelf ook wel weer gaan zoeken (ben nu weer thuis en heb iets meer tijd), maar als iemand nog suggesties heeft, GRAAG! [/B]

jullie met zen allen kunnen de schuld dan toch wel op jullie nemen? :wink: dan is het helemaal een mooi kadoo…

ps. voor xtra effect blindoek em eerst voordat je em dat zetje geeft :stuck_out_tongue:

volgens mij ben je een beetje dement geworden Tax.

In je vraag zeg je:

''We hebben hier al wel een beetje lopen zoeken, maar we komen uit in Amsterdam. Mijn vraag is of iemand hier een adresje weet dat iets dichterbij Eindhoven ligt om te gaan Bungeejumpen.

en later zeg je:

We hebben wel enkele bedrijven, maar die zitten allemaal in Amsterdam en omstreken…dat is voor iedereen toch wel ver weg. Ik zal zelf ook wel weer gaan zoeken (ben nu weer thuis en heb iets meer tijd), maar als iemand nog suggesties heeft, GRAAG!

waarschijnlijk bedoel je dat je in Eindhoven zit en Adam iets te ver is. maar goed.
nu gaat mijn id ook weg, want ik wou je vertellen dat ze in BB2 een hijskraan hebben neergezet en mensen een omgekeerde bungee jump laten maken. ze werden dus omhoog gelanceerd. maar nu hoef je dus alleen maar een ladder, de langer de beter, een hijskraan. moet even lang zijn als die ladder. Een elastiek. moet ruim kleiner zijn dan de hijskraan wegens uitrekking, en jumpen maar…

Volgens mij moet jij es beter lezen wat er staat :stuck_out_tongue:

''We hebben hier al wel een beetje lopen zoeken, maar we komen uit in Amsterdam.

We hebben wel enkele bedrijven, maar die zitten allemaal in Amsterdam en omstreken…

Volgens mij heeft Tax geen last van dementie (of hoe dat ook moge heten ;))

Hoe hoog moet dat zijn want je zou ook een hijskraan kunnen huren en gewoon weg daarvan af laten springen :slight_smile:

ach nu zie ik het. maar dat is net zo als: Ik wil die patat met zonder mayo. Alleen kun je dat woordje IN niet lezen. Volgens mij heeft hij het erbij geëdited.

gewoon base jumpen !!! lijkt mij ook cool !!!

vanaf het hilton hotel dat was brood ook van plan alleen was hij zn parashute vergeten LOL !

Kerkstraat 34, 5611GK Eindhoven
tel: 040 2458849 * fax: 040 2452745
http://www.lwe.nl
info@lwe.nl

Bij Lei Willems Events kunt u terecht voor een 40-tal sportieve attracties, waaronder bungyjumpen, cardropping en andere varianten zoals te zien bij Now or Neverland.

Had je daar al gevraagd Taxie

Bron : Scoot .nl

Bungyjumpen anders geschreven…niet aan gedacht…

Bedankt voor de tip, nu weer verder met studeren…

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]CooL idee, maar helaas kan ik je niet helpen aan die informatie.

alleen maar ff een post om te posten, want vond het zo zielig dat niemand wat zei :wink: [/B]

En ik vroeg mij af hoe jij toch zoveel post op zulke korte tijd had. Nu begrijp ik het helemaal:rolleyes: