Bulk?

vbimport

Ik ben van plan om een dvdspeler te kopen, de pioneer 10x/40x en in veel prijslijsten staat:

Pioneer DVD-ROM ATAPI 10x-40x bulk

Mischien een 'domme' vraag, maar wat houdt het woord bulk in.
En verder welke versie kan ik het best kopen, de tray of de slot-in?

bestaat er soms geen PLEXTOR DVD 10/40 speed???en als da zo is , is da dan ook weer zo ne goeden lezer?

Bulk betekent massa/grote hoeveelheid.
Dit zijn vaak producten die zonder retail verpakking ingekocht worden, dus zonder mooie doos, zonder extra software enz.

Slot in is de variant waar je de cd instopt als een gulden in een koffie-automaat (of de meeste auto cd spelers). Tray is zoals je dat gewend ben, met een laatje.

Mijn voorkeur gaat uit naar tray, maar ik geloof dat de slot in van Pioneer er nets iets beter uitkwam in tests.

Da_Taxman

je hebt Bulk en Retail. Retail is 24 uur getest geweest of meer en je krijgt extra software meegeleverd. Bulk daarentegen is enkele uren of niet getest(dus je hebt kans dat het een slechte is) en enkel de drivers zijn meegeleverd.

Je kan beter een andere dvd speler uitzoeken.
Ik heb die pioneer al bij een paar verschillende winkels proberen te bestellen en geen enkele had hem op voorraad en ze wisten ook niet wanneer er weer es nieuwen binnen kwamen.

[This message has been edited by Insaniac (edited 28 May 2000).]

ik heb laatst deze dvd speler gekocht bij graficall in leiden. werd zonder problemen geleverd

kingjw