Bukken voor laagvliegende KLM

vbimport

Laatst lig ik samen met mijn Oom op dit strand in Sint Maarten.

Volgens mij vliegt deze toch echt te laag.
Volgens de Luchtmacht is de minimale vlieghoogte 600 meter.

Je zou je net hebben ingesmeerd voor de zon.
Toch jammer van de moeite dan !!!

Originally posted by Alasta Man
[B]Laatst lig ik samen met mijn Oom op dit strand in Sint Maarten.

Volgens mij vliegt deze toch echt te laag.
Volgens de Luchtmacht is de minimale vlieghoogte 600 meter.

Je zou je net hebben ingesmeerd voor de zon.
Toch jammer van de moeite dan !!!

[/B]

Denk toch dat deze foto getruckeerd is :wink:
Wel grappig om te zien natuurlijk :cool:

Ik denk echter ook dat het ge-truukt is. wel balen als het echt is. of is 4 meter links van de foto het vliegveld?
of rechts als ie moet landen…

Pin ik zou hem even editen, voor de mensen met een modem.
1 foto is genoeg.
De Quote kun je ook weghalen.

En nee dit is geen truckage foto.
Rechts zie je namelijk het hekwerk van het vliegveld.

De landingsbaan ligt namelijk direct aan zee.

In dat hekwerk is een Boeing 747-300 ( net zo een als op de foto ) van Air France in het hekwerk gekomen.

Zat iets te laag.

Gevolg hele hekwerk plat en een harde landing voor de fransen.:stuck_out_tongue:

Hoe groot is de afstand tussen grond en vliegtuig denken jullie?

Originally posted by Brinta
Hoe groot is de afstand tussen grond en vliegtuig denken jullie?

Ik heb eronder gestaan en het is niet meer als 20 meter.
De landingsbaan is eindelijk te kort voor een Boeing 747.
De andere kant van de baan mond namelijk uit in een industrie wijkje met een rivier ervoor. Als dit soort toestellen land staat de Brandweer al klaar en het is altijd hard in de remmen voor de piloot.

Een andere sport daar is om in het hekwerk te gaan hangen als de toestellen op gaan stijgen. Ik heb het ook gedaan, oordopjes in, hekwerk vastpakken ( goed vasthouden ) en doordat de toestellen alle baanruimte nodig hebben staan ze ook pal aan het hek. De staart steekt er bijna over. Het toestel geeft gas en je gaat vliegen, geheel 180 graden hang je aan het hek. PS je stinkt wel naar kersosine als het toestel weg is.

:cool:

nog een

Deze zit nog lager.
Kijk naar zijn landingsgestel:p

Deze zit nog lager.
Kijk naar zijn landingsgestel:p

en wat vind van deze dan ?

Close enough.

Is goed dat er geen illegale inzitten in de vrachtwagen.

Die waren dan echt wel wakker geschrokken

:stuck_out_tongue:

dat `1e vliegtuig +/- 100 mtr. net als die 2e (zelfde foto ;))
op foto #3 lijkt me +/- 50 mtr.
en die laatste is misschien 5 mtr.

Ik kom daarop omdat dat 1e vliegtuig even hoog is als dat hotel. Hotels zijn, op die locaties, misschien wel hoger dan 100mtr. maar omdat het op de achtergrond is moet je rekening houden met het perspectief en komt mijn schatting op 100 mtr.

De 3e foto is dan dus 50 mtr. want het is op de helft van het hotel.

en die laatste is 5 mtr. die vrachtauto komt er nauwelijks onderdoor…

Deze dan Qantas schiet door op Bangkok.

PS Een vrouw was piloot

Plaats de url anders krijgen we stranks op ons donder dat het te lang duurt voor de Modem freakers

:cool:

Deze Air France zit duidelijk onder het zeeniveau

:stuck_out_tongue:

lol

nog een dan maar

[B]

Een andere sport daar is om in het hekwerk te gaan hangen als de toestellen op gaan stijgen. Ik heb het ook gedaan, oordopjes in, hekwerk vastpakken ( goed vasthouden ) en doordat de toestellen alle baanruimte nodig hebben staan ze ook pal aan het hek. De staart steekt er bijna over. Het toestel geeft gas en je gaat vliegen, geheel 180 graden hang je aan het hek. PS je stinkt wel naar kersosine als het toestel weg is.

:cool: [/B]

Hey Alastaman, ik wil niet zeuren, maar hoe sterk ben jij wel niet? Ik heb es een instructiefilmpje gezien van werken op een vliegveld, en daar waarschuwden ze dat je niet met je auto achter een aan-staande straalmotor moest langrijden. (De jeep werd in het filmpje met gemak 30 meter weggeblazen) Het lijkt me sterk dat jij even met je armpjes aan een hek kan gaan hangen

Zo’n vliegtuig staat natuurlijk wel iets van het hekwerk af, van de staart van het vliegtuig tot de eerste motor is al een meter of 25… (slimme vogel)

Dit is pas een vliegtuig!!!

Originally posted by TDI
Zo’n vliegtuig staat natuurlijk wel iets van het hekwerk af, van de staart van het vliegtuig tot de eerste motor is al een meter of 25… (slimme vogel)

Ja, denk je dat die auto op twee centimeter achter de straalmotor ging rijden? Tuurlijk niet, zeker twintig meter erachter… ‘slimme vogel’

Originally posted by jojk
[B]

Hey Alastaman, ik wil niet zeuren, maar hoe sterk ben jij wel niet? Ik heb es een instructiefilmpje gezien van werken op een vliegveld, en daar waarschuwden ze dat je niet met je auto achter een aan-staande straalmotor moest langrijden. (De jeep werd in het filmpje met gemak 30 meter weggeblazen) Het lijkt me sterk dat jij even met je armpjes aan een hek kan gaan hangen [/B]

HEEL STERK !!!

Nee zonder grapjes, je hoeft alleen het hek vast te houden.
De straalstroom tilt je op en de rest gaat er gewoon langs je.

Je moet alleen goed vasthouden.

De straalstroom is in het begin tot het einde bijna gelijk.
Men start namelijk niet op volvermogen !!!

Je kan het hekwerk goed zien op de foto van de Air france van achteren.

Kicken

:cool: :cool: :cool: :cool: