Build 2600 NIET de final XP?

vbimport

Ik las net ergens dat het niet de final was…damn it…

en vandaag is de OEM release van DELL uitgelekt…waar je dus geen serial of shit voor nodig hebt…alleen schijnt het dat het maar op een paar biossun werkt…ben benieuwd…

heeft iemand em toevallig al?:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Pre-installed machines zijn dit. Vaak was het zo dat je kon kiezen voor Windows NT of 2000. Soms zat die Product key er al bij ingebakken.

Zijn die OEM’s dan wel Professional editions?

Originally posted by Wookie
Zijn die OEM’s dan wel Professional editions?
Yep.

Ik heb vanacht deze “Windows.XP.Pro.Corporate.Final-DEVILS0WN” naar binnengetrokken. Dit zou niet build2600 moeten zijn (volgens een kennisje van me), maar wel degelijk de uitgelekte volledige versie. Nu ben ik niet van plan hem te installeren aangezien Windows XP nogal zuigt… maareuh het zou moeten werken :)…

Originally posted by Dee-ehn
[B]Ik heb vanacht deze “Windows.XP.Pro.Corporate.Final-DEVILS0WN” naar binnengetrokken. Dit zou niet build2600 moeten zijn (volgens een kennisje van me), maar wel degelijk de uitgelekte volledige versie. Nu ben ik niet van plan hem te installeren aangezien Windows XP nogal zuigt… maareuh het zou moeten werken :)…

[/B]

idd deze kom ik ook tegen op
alt.binaries.image
met een snelheid van 200 kb/sec :slight_smile: :slight_smile:
wees er snel bij want ze zijn bij volume r16 (00 t/m 16 staan er nu dus op)

Originally posted by SoulShower
[B]

idd deze kom ik ook tegen op
alt.binaries.image
met een snelheid van 200 kb/sec :slight_smile: :slight_smile:
wees er snel bij want ze zijn bij volume r16 (00 t/m 16 staan er nu dus op) [/B]

yup heb em ook al gedownd…Dis inderdaad de Final version en heeft ook no activationkey ofzow nodig…enkel een serialtje invoeren en klaar is kees… :stuck_out_tongue:

ennuh waarom Zuigt XP DN?:confused:

heb em van non-deletable pub dus die staat er nog wel ff…met 500kb/s :smiley:

ps. Heb je Pluspack ook al gedownd ff net…:smiley:

Originally posted by King Dingeling
Yep.

Hej KD!

Als het goed is heb ik die 1400 2nite pas voor je…dus dan kan ik em als het meezit halen bij ptt omdat er nu niemand thuis is…:mad:

ik PM je zodra ik em heb! :cool:

ps. Heb je Pluspack ook al gedownd ff net…:smiley:

ik heb volumes 00 t/m 06 & 09 (07 & 08 mis ik) en is ook van de server deleted, zou ik misschien de missende van je kunnen downen?

[B]

ik heb volumes 00 t/m 06 & 09 (07 & 08 mis ik) en is ook van de server deleted, zou ik misschien de missende van je kunnen downen? [/B]

dat zou kunnen, maar dan moet ik het wel ergens neer kunne zette…zal kijken of er nog plaats is op mijn eige ftp-servertje

okie dokie.

ik heb trouwens ook ffies gekeken op edonkey, is dit um? :

Plus! for Windows XP.ace (146,37 mb) dan download ik um via edonkey, dat bespaard jou ook weer ftp space :slight_smile:

iig bedankt

kunnen jullie niet gewoon pm of icq gebruiken? al die reply’s dienen tot niks die hier staan of willen jullie #posts omhoog krijgen?

Originally posted by ^scooby2^
kunnen jullie niet gewoon pm of icq gebruiken? al die reply’s dienen tot niks die hier staan of willen jullie #posts omhoog krijgen?

jij vind dat ze tot niets dienen misschien, maar als iemand hoort waar ie bijvoorbeeld de pluspack of final vandaan kan halen is het toch wel voor meerdere handig! :rolleyes:

moeten wij deze replys nuttig vinden???

dat zou kunnen, maar dan moet ik het wel ergens neer kunne zette…zal kijken of er nog plaats is op mijn eige ftp-servertje

ik heb volumes 00 t/m 06 & 09 (07 & 08 mis ik) en is ook van de server deleted, zou ik misschien de missende van je kunnen downen?

Hej KD!

Als het goed is heb ik die 1400 2nite pas voor je…dus dan kan ik em als het meezit halen bij ptt omdat er nu niemand thuis is…

ik PM je zodra ik em heb!

Originally posted by ^scooby2^
[B]moeten wij deze replys nuttig vinden???

Hej KD!

Als het goed is heb ik die 1400 2nite pas voor je…dus dan kan ik em als het meezit halen bij ptt omdat er nu niemand thuis is…

ik PM je zodra ik em heb! [/B]

tja je filters alleen de wat “onbelangrijke” replies eruit, zo kan ik wel op mijn beurt de replies ertussen uit halen waar iedereen wat aan kan hebben… en wat maakt het nou uit, je hebt geen ongelijk in het gebruik van pm, alleen ik zelf kom er vaak veel te laat achter dat er een nieuwe pm voor me is… enneh… ? “#posts omhoog krijgen?” :confused: :confused:

[B]

tja je filters alleen de wat “onbelangrijke” replies eruit, zo kan ik wel op mijn beurt de replies ertussen uit halen waar iedereen wat aan kan hebben… en wat maakt het nou uit, je hebt geen ongelijk in het gebruik van pm, alleen ik zelf kom er vaak veel te laat achter dat er een nieuwe pm voor me is… enneh… ? “#posts omhoog krijgen?” :confused: :confused: [/B]

couldn’t say it better… <–weer een post om men #posts naar boven te krijgen :confused: :rolleyes:

Originally posted by -=HeadLesS=-

ennuh waarom Zuigt XP DN?:confused:

Nou ik vind het een typisch candy-OS… moet je maar ff zoeken naar een stukje van mij over XP… weet je meteen waarom ik het nix vind (heb ik destijds een zeer uitgebreide reply over neergezet…)

Tja, Candy OS…
Tis wel beetje te MS hoor! Maar draai het gewoon om meegemaakt te hebben, wie nie? :wink:
En anders kan ik vragen die erover gesteld worden ook nie antwoorden, irri! :stuck_out_tongue:
Win2K is beter, weet het. Als XPfin nix is stap ik zo over!
(Had destijds geen problemen met ME btw!)

Mwa ik heb nu alleen nog maar 98SE draaien, maar WinY2k draait stukken stabieler, maar gamez draaien is nie optimaal soms.
XP “schijnt” alles samen te voegen en naar wat IK gehoord heb van vrienden die al tijdje die RC’s draaien is het echt perfect voor een stabiel sys + games dus ik ga zodra ik tijd heb om te backuppen:rolleyes: over op XP…

Ennuh sja het ziet er Candy uit zoals jij dat zo mooi zegt, maar ze kunne toch niet met een zelfde look&feel komen iedere keer. Dat zou echt minder verkopen 4sure! :smiley: