Buikspieren

vbimport

Kheb weer ff een vraagje.

Weet iemand een manier om goed je buikspieren te trainen? Ik wil geen blokjes (die volgens de reclame door iedereen gewild worden), maar gewoon beetje stevigere buikspieren.

Je kan natuurlijk sits ups doen, maar ik heb niet het idee dat dat uitermate goed is voor m’n rug. Op sportschool (waar ik niet meer zit) hadden ze een soort gebogen houten planken, waar het wel lekker op ging. Iemand dus een suggestie over hoe ik het het beste kan doen? (zonder electronische apparaten, want die kosten geld :P)

sit ups, maar dan niet op de keiharde vloer, maar op de matras van je bed. Je kunt dan je dekens zo neerleggen dat je het id hebt dat het niet slecht is voor je rug. Ik doe wel eens 20x sit ups. geen id of het veel of weinig is. gewoon ff om iets te doen…

rennen misschien > ik denk dat dat ook wel op een bepaalde manier helpt voor je buikspieren!

bier met steroïden works for me

ga met je handen ergens aan hangen zodat je niet meer met je voeten aan de grond komt, bijv aan het deurkozijn als je niet te lang bent en buig dan je benen zonder je knieen te buigen horizontaal voor je uit…

Sterke buikspieren alleen kan niet! Buik- en onderrugspieren zijn compagnons! Als de 1 sterk is en de ander niet krijg je last van degene die niet sterk is.
Dus train altijd je onderrugspieren!! Heel belangrijk!
Voor de buik zijn vele dingen aan te raden. Als je krachtige buikspieren wilt dan kan je het beste een apparaat gebruiken in de sportschool waarmee je echt moet trekken met je boven lijf! (buikapparaat hè!) Maar het kan ook gewoon zonder apparaat hoor. Ga op de grond liggen met je benen recht omhoog 90° tov je buik. Laat een ander persoon bij jou hoofd staan zodat jij z’n enkels vast kunt houden. (anders kom je omhoog!) Nu gooit de staande persoon telkens jou voeten, die bij mekaar blijven, van zich af. Dus voor jou naar beneden. Dit doet diegene zo hard dat jij kracht moet zetten om te zorgen dat je benen weer naar boven komen bij zijn handen!! Je moet ervoor zorgen dat je voeten nooit de grond raken! Dan blijft er nm altijd spanning op je buikspieren staan wat de oefening ten goede komt.
Voor de variatie moet de staande persoon je voeten zonder een vast patroon de ene keer naar voren, de andere keer naar links en de andere keer naar rechts gooien. Hiermee pak je ook de zijkant van je buikspieren!!
Doe per setje zo’n 15-20 keer “gooien” en wissel dan om. (ja, ook de hulp moet meedoen! :p) Doe zoveel setjes tot je echt niet meer kan! Je spieren zijn nu redelijk verzadigd wat betekent dat er de spiercellen 2 dingen aan het doen kunnen zijn; òf ze zijn aan het groeien òf ze zijn aan het splitsen, wat betekent dat er meer spiercellen komen. (die gaan de volgende keren groeien alvorens ze weer scheuren en splitsen.)

Doe deze oefening nou niet 1x in de week want dan schiet het niet op natuurlijk! Ik zou zeggen doe em om de dag. Dan kan je em de ene dag extra belasten en em de volgende dag laten rusten! Ja rusten! Rust is heel belangrijk! Geen rust geen groei!

End of file!

probeer eens te kijken op fitness pagina daar staan talloze sites met oefenigen vermeldt… en er is tevens ook een soort van forum te vinden waar al dit soort vragen op terug te vinden zijn.

mazzl

Heeft er ook iemand ervaring met de Abtronic (Telsell)??

Originally posted by Dylan
Heeft er ook iemand ervaring met de Abtronic (Telsell)??

Is dat dat ding die je pens electrocuteerd? :wink:

Wat dacht je van sex ?? Is nog gratis ook !! :cool: