Buienradar Nederland - Goed buienradar alternatief voor Buienradar.nl

Buienradar Nederland - Op zoek naar een goed buienradar alternatief voor Buienradar.nl.

Laatst met de storm was buienradar.nl weer slecht bereikbaar, door de drukte. Weet iemand een alternatieve buienradar voor Nederland die niet gebruik maakt van buienradar.nl? Bijvoorbeeld, teleweer heeft wel een buienradar maar maakt gebruikt van buienradar.nl. De neerslagradar van het knmi heeft dan weer geen voorspelling, dus daar heb je ook weinig aan.

Dit is de radar van het KNMI. Doet het ook wel aardig toch?

Klopt, de neerslagradar van het KNMI is ook wel okee, maar die heeft geen voorspelling - das toch jammer. Ik hoorde trouwens ook veel goede verhalen over (iPhone) apps die een melding geven als er regen aankomt op de locatie waar jij je op dat moment bevindt :clap:

Hai,

Ik hoorde trouwens ook veel goede verhalen over (iPhone) apps…

Ik heb / wil geen iPhone. En nu? lol

grtz Dunedain

[QUOTE=BussyB;2534120]Klopt, de neerslagradar van het KNMI is ook wel okee, maar die heeft geen voorspelling - das toch jammer. Ik hoorde trouwens ook veel goede verhalen over (iPhone) apps die een melding geven als er regen aankomt op de locatie waar jij je op dat moment bevindt :clap:[/QUOTE]
Creepy als zelfs wolken weten waar je op elk moment op de aarde bent.

[QUOTE=Dunedain;2534189]
Ik heb / wil geen iPhone. En nu? lol
[/QUOTE]

Ik ook niet :smiley:

[QUOTE=Mr. Belvedere;2534299]Creepy als zelfs wolken weten waar je op elk moment op de aarde bent.[/QUOTE]

Haha, daarom wil ik het ook niet :doh: gewoon maar naar boven blijven kijken en dan merk je vanzelf als het regent toch? :slight_smile: