Buffer underrun

vbimport

Wie weet wat ik moet deon aan een buffer underrun.Ik hen eerst aesy cd creator gebruikt en had het toen ook dus ben ik nero 5 gaan gebruiken en heb het nog steeds!Wat kan ik hier aan doen en hoe komt dit?
Please help my

wat voor system heb je

Adlon 800

wat voor brander ide of scsi
cdromspeler idem

Plextor 8/4/32 ide a-open cdrom 132mb 20gb c schijf 15 gb d schijf

gebruik clonecd denk dat dat wel helpt

of met je brander inlezen

gooi als eerst easy cd creator van je pc heb je niks aan !!!
en brand met cdrwin en haal een update van je bakker !!!
zet je virus scanner + de rest van die troep uit als je gaat bakken !!

Zet screensaver, virus scanner en alle onnodige prg’s uit. Start voor branden opnieuw op. Zorg dat HD gedefragmenteerd is.
Als dat allemaal niet helpt kijk hoe brander is aangesloten. Beste is HD primary Master. Brander secundary Master. Als hd en brander op 1 IDE port zitten kun je problemen krijgen. Ben je on the fly bezig? Moet overigens kunnen maar maak anders eerst image.

Ik heb wel ergens gelezen dat easy cd creator niet samen gaat met andere software: de hele zaak kan dan in de soep lopen. Gewoon easy cd eraf halen en bv nero erop zetten.

Of je kunt gewoon wat langzamer branden op 4X ofzo. Maar met jouw athlon 800 moet je volgens mij heel simpel op 8X kunnen branden. En zeker met twee hds. Ik kan het met mijn p450 ook met een 1 hd. En dan heb ik nog alle zooi aan staan dus virusscan firewall icq etc. Dus gooi alle cd brand software er van af. en laat alleen clonecd en nero erop staan. Dan zal het probleem wel opgelost zijn.

Als je regelmatig een buffer underrun hebt, is het beste wat je kan doen, je systeem eens formatteren en alleen windows erop zetten. Dan installeer je de drivers en directx. Nu installer je 1 cdr-programma en schrijft er een eind (2maanden)mee. Als nu geen bufferunderruns meer hebt ligt het aan een programma die een conflict heeft met je writer. Dus blijf bij 1 pakket en installeer geen overbodige software.

Als je dan (in die 2 )maanden wel bufferunderruns hebt dan is het hardware-matig. Dus doe alle drivers eens weg en installeer enkel de nodige drivers en software.