Bsa

vbimport

Hoi ik heb een vraagje ik heb mijn PC te koop aangeboden via Marktplaats.nl en heb ik een mailtje gekregen van iemand waar ik volgens mij ook een tijd geleden een mailtje van heb gekregen want toen had ik de PC via Ibazar aangeboden. Hij wilde mijn telefoonnummer om een afspraak te maken maar kan deze persoon van BSA zijn ofzo?? ik handel niet in illegale Cd’s!!! heb er wel heeel veel

wat is dat nu voor completeeeeeeeeeeeeee zever. verkoop je pc dan maar gewoon aan die gast ,waarom zoveel schrik…

Wellicht wil die persoon gewoon wel je PC kopen!? :wink:

Je hoeft niet zo bang te zijn van de BSA. Deze moeten zich eerst indentificeren en dan kan je ze nog de deur weigeren. Ik denk niet dat ze speciaal voor jou een Huiszoekingsbevel gaan aanvragen…

Rieleks! :cool:

Dan mag de BSA wel bijna bij alle CD-Freaker een huiszoeking bevel aanvragen.

De BSA zit echt niet op een computer te wachten die ze in beslag kunnnen nemen. Nee grote jongens daar zitten ze achteraan. Dus maak je maar geen zorgen.

Woosy…je verkoopt toch een computer en geen illegale software??? :rolleyes:

Originally posted by JAP
ik handel niet in illegale Cd’s!!! heb er wel heeel veel

Als je bang bent dat die persoon van de BSA is of wat dan ook zorg dan dat je hardeschijf helemaal leeg is en geformateerd. Zorg dan dat er geen kopies van spellen in de buurt van de pc liggen en ruim ze voor mijn part op.

Als die dan toch niet van de BSA is dan heeft die een goed werkende computer zonder fouten die snel loopt :smiley:

BT wat voor pc is het eigenlijk en wat moet die kosten want misschien heb ik wel interesse :smiley: en ik ben niet van de :mad: BSA :mad: