BSA -opiniebureau?

vbimport

De topics die in dit forum verschijnen zijn perfect voor de NSB-ers van de BSA.

Topics zoals "Hoe oud zij jullie", "Waar wonen jullie", "Welke branders hebben jullie", "Wanneer zijn jullie begonnen met branden", "Wat is de geschiedenis van jullie namen", "enz.", "enz." zijn voer voor de BSA.

Zij besparen hierdoor de kosten uit die een opiniebureau zou berekenen. Waarom geven mensen in godsnaam zoveel info over zichzelf prijs in een wereld die, volgens de laatste berichten over invallen, zo waardevol is voor verklikkers, cq NSB-ers?

Please stop posting topics about personal info, it is really dangeous (I, think!)

Mr_ Two

pfffffffffffff

Hahaha
Ja maar alles wat ik hier schrijf is toch onzin

Djewst

Kijk het mooie van Internet en toevallig ook hier is dat je een tweede leven er op na kan houden…
dus ik ben 10 jaar en doe de TU in delft…ben hoogbegaafd en heb elke dag 20 keer sex??

Ok bsa mijn profiel…voor 0,00 % op waarheid berust

Ach, laat ze maar langskomen.
Kost ze meer dan het oplevert, da’s een voordeel als je studentenlicenties kunt kopen tegen een zeer zwaar gereduceerd tarief (Office 2000 Premium voor 125,-) en wekrt in een computerwinkel waar je ook nog wel eens wat cadeau krijgt op een training…

Ik maak me daar niet zo’n zorgen over…Mocht ik ooit opgepakt worden, dan zal ik er voor zorgen dat het hier gepost wordt

Da_Taxman

Als RNG’s bovenstaande profiel voor 0,00% op waarheid berust, dan is RNG dus hoogbejaard, ontzettend dom en heeft nooit sex

Ach, je moet toch wat te doen hebben niet?

Da_Taxman

Helemaal gelijk! Ze weten niet wie we zijn en wat we wel allemaal niet voor een kolder uitslaan! En trouwens, voor het gedeelte wat wel op waarheid berust: wat is er verboden aan om euh een leeftijd te hebben, ergens te wonen een en cd brander te hebben??

Zelfs mijn schoonmoeder heeft er eentje, ik bedoel maar! :-))

Greeeeeeeetzzzzzzzzzzzzzzz

Ben het helemaal met je eens Dee-ehn…

Greetz madmax

(keep up the burning work)

jah…
ik heet piet…
en dan…?
vallen er idd wat mensen af, maar blijven er nog aardig wat over

Ach, waar maakt iedereen zich druk om? De BSA is echt niet zo machtig als je denkt. Als zij iets roepen schijt iedereen in z’n broek en waarom??? Mogen ze zomaar jouw huis in? Nee! Krijgen ze zomaar van de Officier van Justitie een huiszoekingsbevel? Nee! En mag je als particulier een kopie draaien van Windows? Ja! Kijk, dat laatste zal ik even uitleggen: Onze grote vriend Bill Gates heeft ooit op televisie verklaart dat hij het illegaal gebruik van Microsoft besturingssystemen door partikulieren geen probleem vind. Logisch, want mede hierdoor is Microsoft groot geworden. Echter is deze uitspraak nu natuurlijk een doorn in het oog van MS. Maar ja, who cares?!

Ja, onze vriend bill kan wel meer zeggen, maar hij heeft ook de duurste advocaten
en die pakken je geheid

alsof bill gatez zijn dure advocaten gaat inzetten omdat jij een paar kopietjes van windows hebt gemaakt YEAH right…

De wet werkt als volgt: Mondelingen afspraken zijn net zo rechtsgeldig als een schriftelijke. Doordat Billy Boy dit heeft gezegt op TV zal géén enkele rechter ter wereld jou (kunnen) veroordelen! Trouwens, Microsoft vaart er anders wel bij, want gebruikers willen toch het OS hebben dat ze thuis ook hebben. Wie is er eigenlijk dom? Bill in ieder geval niet dus…

SHIT ZEG, nou weten die lui dat ik er graag een lust, hik

zouden ze nu bij mij posten ?? ik mocht er eens op mijn electrostep vantussen gaan