BSA gets competition?

vbimport

I just posted the article BSA gets competition ?.

There is a new mail circulating on the web. This mail is sent by a lawyer and has been sent to several people. As far as we could track down this company, the mail is not fake ! at their website you…

Read the full article here:  [http://www.cdfreaks.com/news/307-BSA-gets-competition-.html](http://www.cdfreaks.com/news/307-BSA-gets-competition-.html)

Feel free to add your comments below. 

Please note that the reactions from the complete site will be synched below.

I checked it, it’s FAKE!!

How did you checked it ?? And are you sure it’s FAKE ???

This doesnt seems fake to me, checked the whois and so and there are an existing company

Think of it. A legal letter that contains typo errors… not realy legal isn’t it!

hahaha…

Is it me or… Why does someone things like this? It isn’t funny is it? Fuck them all I say!
Greetz…

J. Lensink is een van de advocaten van de BSA. Het ziet er naar uit dat ze nu een beetje dezelfde praktijken erop nahouden als die software gestapo van Veuger, Dalfsen & Pullen. Gelukkig weten we hoe het met die club is afgelopen.

Mjah, inderdaad dat VDP bureau was al weer na zeer korte tijd weg , gewoon gebrek aan kennis, succes en hersens, is dit een vervolg erop,? Blijkbaar wel…

Ik heb twee dagen geleden hetzelfde mailtje gekregen van deze “gasten”. Ik heb een mailtje terug gestuurd met een aantal vragen aan dit buro. Tot op de dag van vandaag nog geen enkele reactie ontvangen van hun zijde. Je moet je dus maar afvragen hoe serieus ze zijn of dat ze alleen eenieder schrik willen aanjagen. Ik denk persoonlijk alleen het laatste. So who the fuck is VOS & PARTNERS ADVOCATEN ???

Vos en Partners Advocaten zijn goede gasten had een keer een ongelukje met me scooter haalde een auto links in en reed te hard (beetje maar ) maar scooter goed kapot maar toch alle schade vergoed en meer door hun dat was echt wel beter

Liever jou scooter kapot dan de WareZ scene… sorry
hehe
Speedy