Britney Spears rocks!

vbimport

Ik zat gister… euh correctie vanacht in mijn stamkroeg en daar hoorde ik een soort van acoustische rock versie van Baby one more time van Britney Spears… Kweetniet van wie die was maar ik vond hem egg wel vet ennuhh kwil hem graag hebben. Als iemand hem kent ofzow… please let me know…

Kan zijn dat ie van Travis is? :slight_smile:
Ik ga morgen langs een m8 van me en kijk het voor je na :slight_smile:

Thanx!

Ennuh het zou best van Travis kunnen zijn… zal strax eens ff op nappie ofzow kijken of er een plaat van Travis is die zo heet…

Originally posted by Dee-ehn
Ik zat gister… euh correctie vanacht in mijn stamkroeg en daar hoorde ik een soort van acoustische rock versie van Baby one more time van Britney Spears… Kweetniet van wie die was maar ik vond hem egg wel vet ennuhh kwil hem graag hebben. Als iemand hem kent ofzow… please let me know…

Jij moet wel echt zat zijn geweest.

Originally posted by cum-a-lot
[B]

Jij moet wel echt zat zijn geweest. [/B]

Ok de Hoegaarden was lekker maareuh ik heb getuigen dat ze dat nummer echt hebben gedraaid :smiley:

Ey,

Moet dit niet bij Thread: “I know, it’s sick” :stuck_out_tongue: ?
Als je weet hoe het heet enzow kan je dat dan ff hier zetten? Dan wil ik wel weten hoe dat klinkt…

vraag het is in je stamkroeg mischien dat zij het weten

Ik heb een tijdje geleden gehoord dat Britney Spears haar eigen muziek nogal kut vond. Daarom ging ze gitaarlessen nemen. Dit is misschien het resultaat daarvan?

Nee deze versie blijkt van Travis te zijn… maareuh hijs onder andere ook door Type O negative gemaakt en dies ook lekker :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
Nee deze versie blijkt van Travis te zijn… maareuh hijs onder andere ook door Type O negative gemaakt en dies ook lekker :slight_smile:

Die van type O negative lijkt me wel vet es kijken of ik hem kan vinden.

potver ben hier lang niet meer geweest, me cookies werkte zelfs niet meer, moest me hele paswooord opzoeken enzo, maargoed
dat nummer is idd van travis en hij is nooit uitgebracht op cd. alleen als live-nummer. ik heb hem hier liggen dus als dee-een hem wilt kom je maar op irc :stuck_out_tongue:

Thanx maareuh Kazaa dot wonderen :slight_smile: