Brandproblemen

vbimport

Een back up maken van een spel lukt niet.
Als het doelbestand gelezen wordt, stopt de cd rom met spinnen en gaat vervolgens tergend traag door met lezen.

Ik ben nieuw hier en vraag me af of dit een bekend probleem is en of hier wat aan te doen is?

Ik heb overigens een asus 50X cd rom en een lite-on 24-10-2b brander op een amd XP 1600+ systeem.

welkom op het forum!

waarschijnlijk is je cd’tje dus beveiligd, maar omdat je er niet bij vermeldt welk spel, is het ook redelijk lastig te zeggen welke beveiliging het is…

Hoi Koning

het probleem is bij verschillende spellen.
o.a bij max payne, F2001 van EA sports, commanche 4, formule 1 racing championchip.

Overigens gebruik ik de laatste clonecd of nero 5.5

En als je de CD leest vanuit je writer?

Ben zelf niet op de hoogte welke spellen welke beveiliging gebruiken, maar daar is in dit forum veel over te vinden. Als je Engels redelijk is dan heb je zeker wat aan de sticky threads in het CloneCD forum.

Hoe meer info jij geeft, des te beter zijn anderen in staat om je te helpen.

Hoi

Het maakt geen verschil welke drive ik gebruik.

Ik heb gehoord van mensen met b.v. plextor, de cd wel wordt gebrand, maar alleen niet bruikbaar is. Bij mij loopt hij dus min of meer vast.
Bedankt voor de tip
Ik zal in het forum onder clonecd kijken.
p.s welke informatie is verder gewenst?

He,

Daarvoor kun je de “search optie” gebruiken!

Grtz

Zet de cd eerst op je harde schijf.
Haal de gecrackte .exe file bij *************.
Zet die in een mapje bij de rest van je cd.
Schrijf nu de hele cd van de harde schijf naar een cdr. (wel effe de juiste naam meegeven)
Install de cdr op je harde schijf.
Vervang de originele .exe door de crack .exe.
Game je suf.

Dit is een mogelijkheid, maar dan pas je de originele files aan en dat wordt gezien als illegaal en dus ook hier niet toegestaan.
Met die fikker van Menno zou het moeten lukken, dus ik zou zeggen check ff de sticky threads in het CloneCD forum en wordt wijzer! :smiley: