Brander

vbimport

Ik heb zoals jullie misschien wel eens een keer gelezen hebben, ene plextor 12/10/32A. Ik kan deze misschien omruilen tegen een andere. Ik d8 zelf aan een Acer omdat die wel goed kan lezen van SF2 en branden is ook wel goed…

Moet ik dit nu doen of mijn plex houden? Ik ga er van uit dat het ook een 12/10/32 is of misschien wel een 16/10/32 (of 40??)

Geef ook effe aan waarom welke keuze ik moet maken…

Beste eMiNeM als ik jouw was zou ik die brander van Plextor niet verkopen maar voorlopig een crack gebruiken bij beveiligde spellen en zo gauw je geld hebt een 2 brander erbij kopen die wel in staat is de beveiligingen te branden.Plextor maakt SUPER kwaliteit.Ben zelf in het bezit van 2 SCSI branders van PLEXTOR 8/20(meer als 1000 cdtjes meegebrand en gaat nog steeds als een trein)en de 12/4/32 daar heb ik nu +/- 250 cdtjes meegebrand . :cool:

Kan niet meer zeggen dan dat je gelijk hebt: niet inruilen!! Naar mijn ervaring is er geen brander die langer meegaat en beter brandt dan een Plextor dus zou ik het verstandig vinden dat ding te houden.
Indien je niet van cracks enzow houdt neem dan liever een goedkope brander die het wel aankan (bijv een 8x Philips voor 250 piekjes) voor alle SD2 protected games… en hou je Plextor voor dingen die goed moeten gebeuren :slight_smile:

(ps die Philips was een voorbeeld ik zal nooit iemand iets van Philips aanraden)

Ben het helemaal met de vorige reacties eens. Ik had altijd een 4 speed plextor die het uitstekend heeft gedaan, zo’n 3000 cd’s gebrands. Heb paar maanden geleden een acer 1832 gekocht omdat ik eens wat anders wou en sindsdien er alleen maar elende mee gehad.
Die acer dingen hebben nogal een brakke laser unit, gevolg cds zijn vaak niet leesbaar na een “succesvolle” burn. Heb van de dealer een 1208 gekregen, die welliswaar ietsje beter was maar ook daar deden ongeveer een kwart van cds het gewoon niet.
Heb nu weer een plextor en het gaat weer als een speer.
Koop alleen zo’n acer als je perse sd2 moet kopieren maar hou voor gewoon brand werk altijd een plextor.

Greetz

Gezien jullie reacties besluit ik dan maar om mijn plexxie te houden. Ik maak niet echt veel game kopietjes, maar d/l nu wat meer andere dingen als XP. Je kent het wel als je kabel hebt, dus die SD2 zie ik dan wel weer…

Bedankt voor de reacties maar weer…