Brander

vbimport

wie weet een goeie niet te dure cd brander?

Hoevaak is dit gevraagd?
plextor is gewoon de beste…

Wat versta je onder niet duur ?

De Plextor 8432, is een goed betaalbare IDE brander die op 8speed schrijft en zeer betrouwbaar is. Hij kost zo’n Fl 650,- Als je goed rondkijkt moet je hem wel voor zo’n 600 piek aan kunnen komen.

uuuu wat dacht je rond de 400 piek en dan een 4 speed of zo!!

kijk eh marco

je wilt een goede brander : plextor
tevens ook een goedkope brander : plextor
dus vraag in de winkel : plextor

want plextor burns like a hell ( lol )

niet moeilijk doen gewoon kopen en je zal wel zien

Luister eens beste Marco,

Je kunt dan wel centen gaan sparen door een goedkope brander te kopen, maar je verneukt er zoveel cd’s mee dat je na een maandje ofzo de Plextor eral uit had geslagen en dan had je je al die ergernis bespaard!
Ik heb nu mijn derde fikker en dat is een Plex en dat ding is gewoon geweldig.

Niet zeiken, gewoon kopen

vooral die 12x is trouwens leuk :-))

greeeeeeetzzzzzzzzzzzzzz

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by marco:
wie weet een goeie niet te dure cd brander?<HR></BLOCKQUOTE>
je kan bij www.computer-land.nl een plextor 8/4/32 kopen van fl 576,- en werky perfect

Radio Modern heeft in de laatste folder de sony crx140 (32x/8x/4x) voor 399,- staan. Ik heb er nog 699,- voor betaald een paar maanden terug. Deze wordt ook door Clonecd ondersteunt.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by drmbs:
Radio Modern heeft in de laatste folder de sony crx140 (32x/8x/4x) voor 399,- staan. Ik heb er nog 699,- voor betaald een paar maanden terug. Deze wordt ook door Clonecd ondersteunt.<HR></BLOCKQUOTE>

Ik gebruik zelf de 120 en werkt ook perfectos met CloneCD

Kostte mij toen 500-, maar zal dus nu wel veel goedkoper zijn…

GR33TS, G@M3FR3@K