Brander delen op netwerk

is het mogelijk om een brander te delen in een netwerk zodat mijn paps cd’s kan branden via zijn pc met mijn brander???

ik heb een xp thuisnetwerkje

weet nou niemand dit?

dat kan niet… je kunt het wel met remote desktop (extern bureaublad) of met PCAnywhere (dit als alternatief voor XP’s remote desktop) vanuit dat kun je de andere pc aansturen (dus ook een cd branden)

De volgende versie van Padus DiscJuggler gaat die mogelijkheid bieden…nog effe wachten…:slight_smile:

okay thanx

Ik hoop voor je dat je wel een brander hebt met Burn proof technologie want anders verwacht ik heel veel slechte cdtjes

Mja lijkt me ook; als je pa dan de schrijver aanspreekt terwijl jij eentje aan het branden bent, lijkt het me geen goede zaak :slight_smile:

Originally posted by Wannes
Mja lijkt me ook; als je pa dan de schrijver aanspreekt terwijl jij eentje aan het branden bent, lijkt het me geen goede zaak :slight_smile:

De meeste brandprogramma’s locken de drive, zodat ie niet aangesproken kan worden vanuit windows tijdens het branden!

Yep…dat gebeurd zelfs al wanneer je een cd naar je harde schijf leest…

Als discjuggler dan toch de temporary files zet op het systeem waar de brander fysiek inzit , kun je net zo goed even een public map maken waar je al die files van je pa in flikkert en dan zelf effe fikken… zie het voordeel er niet van in om zo op afstand te gaan branden.

nee het gaat ook niet om een voordeel maar ik heb een zoot mp3tjes en m’n pa wil gewoon een leuk muziek cdtje zelf branden en ik wil hem niet achter mijn pc hebben want dan raakt hij van slag omdat ze erg aan mij gehecht is snapie

en ik wou gewoon ook weten of het wou met een progje