Branden van videoclips op DVD ImgBurn

vbimport

Graag had ik een zo eenvoudig mogelijke uitleg over het branden van een DVD met ImgBurn, zo mogelijk aan de hand van de spreat shots
die op de site van ImgBurn staan en deze als het ware een (denkbeeldig) nummer te geven zodat ik van het ene naar het andere kan “springen”.
Met de eenvoudigste versie van ImgBurn ben ik al tevreden omdat ik niet veel hou van toeters en bellen.
Ik wil een bestand maken dat in feite een inhoudsopgave is zowel met een fragment in de vorm van een afbeelding uit de vidioclip als een nummer. Voor een deel heb ik zowel deze foto als het nummer en voor een deel alleen het nummer maar als ik dit nummer aanklik verschijnt er links onder in mijn beeldscherm een kleine afbeelding. Door een bepaalde videoclip aan te klikken in de inhoudsopgave wil ik alleen deze vidioclip afgespeeld kunnen krijgen. IK heb zowel een bestand in Downloads als op het DVD-RW station (E)
Vragen voor nu zijn alvast:
1.Hoe maak ik van het bovengenoemde één bestand?
2.Hoe krijg ik bij de rest van de videoclips eveneens een afbeelding die net zo groot is uit het bestand met afbeeldingen?
3.Wat is “schrijven naar” en hoe gaat dit in zijn werk?
4.Wat moet ik waar invullen en hoe krijg ik de afbeeldingen op de juiste plaats in het ImgBurn programma.
5.Hoe kan men in een later tijdstip meer bestanden op de DVD branden als deze nog niet vol is, kortom hoe moet men dan beginnen.