Branden van C&C generals

vbimport

dvd burner is nec 7170a
windows vista

als ik iso. op cd brand of met daemon mounten kan ik het wel installeren, maar het spel opstarten doet hij niet zowel als met cd die gebrand is of iso images in daemon-tools
zegt dat er geen cd is

En het origineel werkt wel?
Want als het origineel wel werkt dan denk ik dat je backup niet gelukt is…welk programma heb je gebruikt voor de backup?

deze iso heb ik gedownload maar ik heb zelf ook al geprobeerd met alcohol 120%
met origineel cd werkt wel
maar met mounten van iso of iso gebrand op cd start het spel niet op

Originally Posted by Da_Taxman
En het origineel werkt wel?
Want als het origineel wel werkt dan denk ik dat je backup niet gelukt is…welk programma heb je gebruikt voor de backup?

Originally Posted by Atmoz.
met origineel cd werkt wel

Uhuh…:doh:

mzzl Dúnedain

Ik vind het nog niet eens zo’n gek idee om zo’n image te downloaden.
Toen ik ooit lang geleden mijn c&c tiberian sun probeerde te backuppen (en nog niet zoveel wist van sefadisk en securom en consorten) heb ik de pc aangezet en ben gaan slapen, om de volgende middag te zien dat de cd op 41% was. Na deze actie kon ik trouwens de cd rombrander weggooien, want het tandwiel dat het sleetje van de laser stuurde was compleet versleten.

ik heb origineel cd gehad, maar is kapot
heb hem even geleend van ne maat

maar hoe doe ik da zelf zo’n backup maken,wat moet ik juist alllemaal doen en welke software heb ik nodig ?

is die nec 7170a een 2scheep brander ?

ps zou het graag in nederlands weten , want men engels is slecht

heb in den tijd toen mijne cd nog nie kapot was met alcohol120% zelf zo’n backup eens gemaakt, maar bij het branden heb ik het zelfde probleem als nu (wel instal maar nie opstarten, ik dacht toen wel dat het met daemon toen wel ging)
maar nu heb ik andere pc met natuurlijk andere brander

maar kan iemand stap per stap even uitleggen, want is al een tijdje geleden

We kunnen je niet helpen met illegale backups

dan bende weer eens eerlijk