Branden & internet te gelijk

vbimport

system
p111 500 abit be6 mobo
192 mb
plextor 8*2*20 (scsi)
plextor 40* cdrom (scsi)
adaptec 2904
gaat dit te gelijk

tuurlijk gaat dit, heel erg goed zelfs, als je van cd naar cd kopieerd, hoef je je al helemaal nergens zorgen om te maken…
dan kun je doen wat je wil zelfs ingewikkelde 3d tekeningen gaan renderen of weet ik wat…
als je van je ide(neem ik aan) hd schrijft moet het ook makkelijk kunnen om te internetten dat doe ik ook op mijn pII 300 met 96 mb ram

Ik heb er ook geen problemen mee
PII 266 96mb + PLEXTOR 8/4/32A

ik heb een athlon 650 met 128 ram
en ga een plextor 12 speed burnen kopen
als ik dan een image maak en dan burn en internet en download met kabel gaat het dan een bufferunderrun geven (fouten)
??? of kan men pc dat wel aan
ik weet on the fly gaat wel lukken maar image???

ik zou het niet weten ken, ik heb helaas geen kabel…maar als ik download via m`n isdn lijntje geeft dat geen problemen (8k/sec) ik weet niet hoe hoog die snelheden op kabel bij jou oplopen maar kan me voorstellen dat er als er teveel data binnenkomt dat er dan teveel schijfactiviteit plaatsvind, als je met cdrwin schrijft kun je proberen als je dat nog niet gedaan hebt om de priority op highest te zetten en de full/emptie op 100%

met wat voor brander programma
met clone cd krijg een buffer underrun

ook ik brand en internet (via kabel) tegelijk… no problemo… En als je buffer underrun problemen wil voorkomen moet je gewoon een tweede hardeschijfje aanschaffen, hier ze je je image op en dan branden maar… dan krijg je zeker geen problemen.

Flippin’ :slight_smile:

Haaaaiiii

Ik heb een Athlin 600, 128MB, IDE HDD (20 Gb, u-dma66, 7200 rpm), plex12x (scsi) en plex40x (scsi) en ik kan zowel on the fly als gewoon van de hdd branden op 12x terwijl ik ie gebruik (3 a 4 vensters), icq en vaak ook nog word of coreldraw…

greeeeeeeeetzzzzzzzzzzzzzzzzzz

met easy creator 4.0 lukt het me wel

Maar je kunt toch het beste scsi neemen
dan kun je zelfs een game spelen zonder problemen