Brand probleem

een vriend van mij heeft een probleem met branden namelijk

elke cd die hij maakt (hij heeft prassie en clonecd) of dat nu audio of data is wordt gemaakt als een audio cd.
hoe kan dit en hoe is dit optelossen

tnxs

Originally posted by THC-HiDeOuT
[B]een vriend van mij heeft een probleem met branden namelijk

elke cd die hij maakt (hij heeft prassie en clonecd) of dat nu audio of data is wordt gemaakt als een audio cd.
hoe kan dit en hoe is dit optelossen

tnxs [/B]

mogen wij weten welk os , merk brander en brandprogramma ?

OS windows98
Brander Waitec Saurus
programma stond hier boven al maar ja clonecd en prassie

zijn het illegale versies van de programma’s? zoja dan heb je de kans dat er blacklisted keys gebruikt zijn (deze werken wel maar zorgen voor een onbruikbaar resultaat)…

Op de website van Waitec wordt verteld dat de Saurus (wat een naam overigens) getest is met Ahead Nero 5.0.4.8 en Primo Plus’ Prassi 1.3.404 ; Ik neem aan dat het om gebundelde software bij de waitec gaat ?

Verder is er een 3.0 firmware revisie beschikbaar , weliswaar toch al een jaar , maar toch.

Ik heb even met Google rondgezocht , maar kan niet echt iets vinden over vergelijkbare problemen met een Waitec Saurus brander.

Het probleem komt me in ieder geval wel bekend voor en zoals Dee-Ehn al aangaf kan het idd aan brakke cracks liggen (CDRWIN had daar ook een handje van)

Wat je natuurlijk zou kunnen proberen om zeker te weten of het aan de Waitec ligt , die even aan te sluiten op een totaal andere machine en hier even op te testen. Maak dan even gebruik van een cd-rewritable , dan kost het je ook niet zoveel cd’s :slight_smile:

Suc7