Bradrie

vbimport

hier in tholen is het laatste weekend van augustus braderie :stuck_out_tongue: op vrijdag van 13:00 tot 21:00 aen op zaterdag van 09:00 tot 21:00 en s avonds spelen er overal bandjes en er is 3 dagen kermis :cool: donderdag vrijdag en zaterdag en op de markt staat er een tent daar zit ik dan voornamelijk wie komen er allemaal :o:D:o:D:o:D:o:D

Is er bier??

liters bier zoveel dat je het niet opgezopen krijgt:D:D:D

haha niet op! lol :wink:

Originally posted by flits
hier in tholen is het laatste weekend van augustus braderie

Weet je wel waar je over praat? Eind augustus. Het is net mei. En de meeste gaan eerst nog op vakantie. Beetje vroeg hé?

Originally posted by flits
liters bier zoveel dat je het niet opgezopen krijgt:D:D:D

dan kun je misschien nomyth & cartman uitnodigen, fervente bierliefhebbers :wink:

ik wil niet eens aan eind augustus denken want dan
is de zomer al bijna afgelopen en dan begint
die t#ring herfst en winter weer :frowning:

Ja idd ja… maareuh dat is zekers 29 augustus ofzow? Goede herrineringen aan he Xian :slight_smile:

29 augustus, 29 augustus ? 29 augustus ? 1999 ?
mmmh ff denken aangezien jij er goeie herinneringen aan hebt zal dat wel die wilde nacht in de pep zijn geweest met jouw huidige vriendinnetje :slight_smile:

Ja die n8 bedoel ik ja… die was egg fun :slight_smile:

dat zijn toch niet de enige die zullen komen:o:D:o:D:o:D:o:D

waar lig tholen?

En een breezertje?

tholen ligt in zeeland 40 kilometer van goes vandaan

het ligt tegen brabant aan vlak bij halsteren :stuck_out_tongue: steenbergen :o bergen op zoom:D

ow da is te doen (als men OV het dan ook doet) komen jullie ook langs met de fruitcorso dan begin september??? :):slight_smile: