BPM studio!

vbimport

Ik heb het toch maar gedaan, ben nu trotse eigenaar van BPM studio professional (dus inlcusief bedienigspaneel enz.)

Maar nu is mijn vraag of iemand me een goede geluidskaart kan aanraden (2 losse of een dual) om hiervoor te gebruiken.

GEEN soundblaster, dat is te “goedkoop” (100,-), een delta is weer het andere uiterste (1300,-).

Wie heeft een goed idee?? ergens aanbieding gezien?? enz…

Sound Blaster Live! en dan die uhh duurste versie, 500 gulden. zit kastje bij enzo :slight_smile:

Originally posted by djrolo
GEEN soundblaster,

!!!

GEEN soundblaster, dat is te “goedkoop” (100,-),

Die Sound Blaster is dus niet goedkoop, maar ok Terratec is goed :slight_smile:

Ja, als je geen Live! wilt (waarom eigenlijk niet?) dan zou ik ook voor een terratec gaan… maar ook met de Terratec ben je niet keer kwijt met jou systeemeisen.

Ik las trouwens onlangs dat alhoewel de geluidskwaliteit van een terratec enkele procenten beter was dan die van een creative (3% ofzow) dat de terratec weer meer van je cpu vrat dat een creative…

DIE SB LIVE! ROELEERT GEWOON VET MAN…
Dus wat zeur je nou?! :wink:

allemaal leuk hoor die SB live, maar om met echt vermogen te draaien zijn ze zwaar klote.
Ik heb gister een demonstratie gehad voor ik dat bpm systeem aanschafte, en met de soundblaster krijg je gewoon RUIS bij HOOG vermogen…

dus: SB suxxxxxx

Die platinum van SBLive heeft geloof ik gouden connectors… Zorgt voor minder ruis.

Ik denk dat die van 1300,- z’n prijs rechtvaardigd… Alleen prof’s zullen em kopen voor die prijs, dus moet ie wel goed zijn (of het is fake shit ;))

Correct me if i’m wrong…

[B]allemaal leuk hoor die SB live, maar om met echt vermogen te draaien zijn ze zwaar klote.
Ik heb gister een demonstratie gehad voor ik dat bpm systeem aanschafte, en met de soundblaster krijg je gewoon RUIS bij HOOG vermogen…

dus: SB suxxxxxx [/B]

ben ik helemaal met je eens DjRolo…
soundblaster kaartjes zijn goed genoeg voor
de eenvoudige thuisgebruikers met 25 watt pmpo computer speakertjes maar als je je geluidskaart aansluit op een echte instalatie dan hoor je echt dat het klote is…
ik zou voor de terratec maestro 1200 pro gaan kost iets van 500 ballen ofzo die heeft mooie vergulde uitgangen.
en 40 % minder ruis enzo…

hehe, eindelijk iemand die er ook wat verstand van heb…:wink:

maxi sound studio isis

dit is geen reclame advertentie ofzo he