Bpm naar jpg

vbimport

ik heb een heleboel foto’s met een bpm exestentie maar om deze te kunnen uplaoden moten ze een jpg exestentie hebben .is eenvoudig te veranderen door van .bpm .jpg temaken . per foto . maar kun je een hele map in een keer veranderen ?

wie weet hier wat van ?

Gr Adrie

Er zijn programmaatjes die dat in 1 bulk kunnen doen. Ik ben even de namen kwijt, maar Ifranview kan hierbij wellicht helpen. Er was een bepaald programma, maar kan even niet op de naam komen…

ps ik neem aan dat je .bmp bedoelt ipv .bpm

[quote=Da_Taxman;2108908]Er zijn programmaatjes die dat in 1 bulk kunnen doen. Ik ben even de namen kwijt, maar Ifranview kan hierbij wellicht helpen. Er was een bepaald programma, maar kan even niet op de naam komen…

ps ik neem aan dat je .bmp bedoelt ipv .bpm[/quote]

En REAJpeg

[QUOTE=streetmate;2108828]ik heb een heleboel foto’s met een bpm exestentie maar om deze te kunnen uplaoden moten ze een jpg exestentie hebben .is eenvoudig te veranderen door van .bpm .jpg temaken . per foto . maar kun je een hele map in een keer veranderen ?

wie weet hier wat van ?

Gr Adrie[/QUOTE]

u zult naar allewaarschijnlijkheis BMP bedoelen er is een programma GWS 2.0 (GRAPHICS WORKSHOP 2.0)
HIERMEE KUNT U ALLE SOORTEN EXTENTIES CONVERTEREN VAN EN NAAR JPG.

acdsee ook…