Boxjes

vbimport

Hey,

Ik wil graag voor op de pc nieuwe speakers hebben, vooral om muziek te luisteren zelf (dus niet voor feesten ofzo, nou ja, kan ook wel), vooral mp3 enzo.

Ik zoek nou een systeem dat buiten heel hard kan, ook eentje dat mooie tonen geeft, en eventueel een woofer ofzo. Mag maximaal ongeveer 250 gulden kosten.

Wie heeft een tip voor me?

Labtec 2514

1 woord: TOPPIIIEE

Is een subwoofer en 4 kleine boxjes. En die kan hard jah :slight_smile: Kheb um zelf ook.
Prijs: 169,= :slight_smile:

ik heb hier een paar kenwoods staan (as-3) dit zijn eigenlijk discman boxen, maar hier komt ook goed geluid uit en er zit een eigen versterker in dus hard kan ie ook en je kunt er eventueel nog iets eraan hangen. prijs weet ik niet heb ze ook maar gekregen

Voor redelijk/goed geluid kan ik je maar 1 ding aanraden: sluit het zooitje op een hifi installatie aan…

Originally posted by Dee-ehn
Voor redelijk/goed geluid kan ik je maar 1 ding aanraden: sluit het zooitje op een hifi installatie aan…

hehe pcies…meeste soundsystempies kunnen daar niet tegenop!

dittu is geloof ik ook wel een leuk pc-setje…:stuck_out_tongue:

Mjah past wel in zijn budget:
1486,- Videologic Digitheatre DTS
:slight_smile:

Originally posted by RMX
Mjah past wel in zijn budget:
1486,- Videologic Digitheatre DTS
:slight_smile:

whoeps…wist nie wat dat dingetje kostte…hehe…:smiley:

Knalleh! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Na een (lange?) discussie over PM zijn Jojk en ikke (Dee-ehn:)) het erover eens geworden dat deze vraag meer in het hardwareforum thuishoort… dus bij deze wordtie gemoved :)…

Originally posted by RMX
[B]Labtec 2514

1 woord: TOPPIIIEE

Is een subwoofer en 4 kleine boxjes. En die kan hard jah :slight_smile: Kheb um zelf ook.
Prijs: 169,= :slight_smile: [/B]

Kun je die ergens op het web kopen bij een goed bedrijf?

www.europc.nl (ik ga het ook nog een keer proberen; daar iets bestellen…)
www.atlantisnetworks.nl (erg snel, erg goed; vind ik!)

Misschien daar?

http://www.labtec.com/productdetails.cfm?productid=323

Dat is de link, heeft iemand een suggestie voor een goeie geluidkaart erbij? Liefst niet te duur

Gewoon SBLive 1024? Is toch goed zat? 139 piek bij EuroPC :slight_smile:

Originally posted by jpschadde
Gewoon SBLive 1024? Is toch goed zat? 139 piek bij EuroPC :slight_smile:

moet wel voor en achter uitgang hebben ofzo? Ikweet het allemaal niet, wat is de ultieme combinatie (of de beste in mijn prijsklasse) voor die boxen van labtec en dan welke geluidkaart?

Tja of de SB Live of de Terratec 1024 DMXFire…

voordelen van de SB zijn de driverondersteuning en de CPU belasting (die zijn gunstiger), terwijl de Terratec weer een iets beter geluid heeft (alhoewel het geluid van de SB Live ook zeer goed te noemen is)

zeer binnenkort komt trouwens de Soundblaster Audigy op de markt, misschien dat dat een intressante optie voor je is? Moet weer beter klinken als de Live voor een geringe meerprijs…