Bouwen van websites

vbimport

Wie heeft suggesties over een programma waarmee men in 123 een website kan in elkaar flansen een soort autobuild,en dit zonder kennis van html .Dit alles moet opgebouwd zijn met links fotos teksten enz.Waar vind ik zulk proggie (naam) en locatie het liefste in het ned.
bedankt.
gepost op andere boards.

Ik denk dat frontpage dan het makkelijkst is om te gebruiken…

Ik denk voor dit soort gevallen Frontpage 2000 het makkelijkst is ja. En dan met wizard werken.

Kijk wel even goed naar welke instellingen je gebruikt, die zijn afhankelijk van wat je server (waar de website op komt te staan) ondersteunt.

Een vriend van mij gebruikt het volgende programma : NetObjects Fusion. Hij maakt alle pagina’s aan en je hoeft alleen de teksten te typen en plaatjes invoegen.

En ju kunt kiezen uit vele verschillende soorten site-stylen.

Staat op een Twilight 38b of 43b. Moet je maar effe kijken.
Als je deze niet hebt moet je maar effe pm-en als je dit proggie wilt hebben, mits je een snelle verbinding hebt :wink:

probeer coolpage is het is programma dat gewoon een pagina laat zien dat helemaal kunt invullen zonder dat je ook maar iets verstand van html nodig hebt

Ik ben een paar weken geleden begonnen aan een website en binnen 2 uur had ik hem in grote lijnen klaar.

Gebruik Dreamweaver ultaDev 4 echt een goed progje

Tja voor een beginner zonder HTML kennis is volgens mij frontpage 2000 toch de beste keus

Originally posted by drpeer_holland
Gebruik Dreamweaver ultaDev 4 echt een goed progje

Weet nou niet of dat een wel zo’n gemakkelijk programma is voor beginners! En die ultraDev is toch een xtra uitgebreide versie ofzo?! Raad em dan de ‘gewone’ DW4 aan! :wink:

Frontpage 2000 ofzow.

Das erg makkelijk en als je zo af en toe is de HTML source bekijkt heb je dat HTML ook zo in de hand…

Grtz JP.
http://www.jpdesign.f2s.com (ook Frontpage, maar ziet er - vind ik - netjes uit…)

Originally posted by drpeer_holland
[B]Ik ben een paar weken geleden begonnen aan een website en binnen 2 uur had ik hem in grote lijnen klaar.

Gebruik Dreamweaver ultaDev 4 echt een goed progje [/B]

Volgens mij wil je alleen maar opscheppen met jouw reply. De vraag was duidelijk: een GEMAKKELIJK proje voor BEGINNERS…

ik vraag me dan ook af waarom je UltraDev aanraadt. Waarom raad je hem dan niet meteen Flash 5 aan om de puntjes op de I te zetten?