Bosbrand op zee

vbimport

kan da?

wie weet :slight_smile:

Nou lijkt me een beetje onwaarschijnlijk. Maar misschien is het wel mogelijk. Bijvoorbeeld in je dromen. Wie weet

ik weet het ,maar ben benieuwd of jullie 't weten

zou moeten kunnen denk ik alleen is het problem meer de bomen op zee te krijgen;)

Maar als een hoop bomen worden beschouwd als een bos kan dat al een stuk makkelijker worden en dan mak je een platform met een hoop bomen totdat je een bos hebt en die steek je dan in de fik.

de redenering die erachter zit is nochtans heel logisch :wink:

je hebt natuurlijk ook van die coralen, als je dat als bos zou zien zou het mogelijk zijn!!
Je hebt nm van die onderwaterse vulkaan erupties waardoor zulke stukken coraal onderwater affikken!!
Echt zo!

nah, jullie gaan de verkeerde richting uit !

denk is ff na :wink:

Bosbrand? Bos brand… bosb rand… bosbr and euh Mattel ik vat je niet… :slight_smile:

ik zal’t morgen wel verklaren, ik wil eerst reacties lezen, ff lachen omdat jullie’t niet weten, is nochtans poepsimpel :wink:

emmmm tja
wat een vraag
'k zou zeggen
bestaat er niet zoals als een eilandje op zee
of een varende boot op zee
met als doel een bos te zijn :):slight_smile:

mmmm of een Schip ofzo met de naam BosBrand

Ja dat kan, Ik zag ‘toevallig’ laatst een bosbrand op zee voorbij varen? :confused:

Originally posted by whatever
mmmm of een Schip ofzo met de naam BosBrand

yep, was dat nou zo moeilijk?

Moeilijk niet… als je de goede richting uitdenkt :slight_smile:

Ik dacht aan een windmolenpark dat in de fik zou staan en dat elke windmolen een ander aan zou steken.

En dat jij het geen windmolenpark maar een windmolenbos noemt ofzoiets.

euh?

hehe ik was er niet opgekomen:)

Originally posted by Mattel007
[B]

yep, was dat nou zo moeilijk? [/B]

nee eitje lol :slight_smile:

pff easy `t is dat ik er ff niet opkwam anders had ik dat echt wel geweten :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: