Borland C++Builder

vbimport

'k ben een progje aan't maken om bommailtjes te versturen alleen ik zit met 1 probleem en dat is dat hij het thuis bij mij vlekkeloos doet, wil ik het op een andere computer doen geef hij de error: klasse niet geregisteerd

Wie weet wat er aan de hand is

The MAzTER

Ik weet niet heel veel van programmeren maar… Ik ben een tijdje met JAVA bezig geweest en daar zaten ze ook te zeiken met klasse en dergelijke.

Volgens mij gaat het erom dat je hem :

1-) Nog niet hebt gecompileerd en hem vanuit c++ emulator draait? dan moet je hem compileren

2-) Je gebruikt een library uit c++ zelf, die staat dan op een pc van iemand die niet dat programma heeft ( waarmee je c++ schrijft ) dus zul je een soort install moeten maken ofoz

Dit is alles wat ik er verder van weet maar ik hoop dat je er wat aan hebt.

mzzl

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by jojk:
[b]Ik weet niet heel veel van programmeren maar… Ik ben een tijdje met JAVA bezig geweest en daar zaten ze ook te zeiken met klasse en dergelijke.

Volgens mij gaat het erom dat je hem :

1-) Nog niet hebt gecompileerd en hem vanuit c++ emulator draait? dan moet je hem compileren

2-) Je gebruikt een library uit c++ zelf, die staat dan op een pc van iemand die niet dat programma heeft ( waarmee je c++ schrijft ) dus zul je een soort install moeten maken ofoz

Dit is alles wat ik er verder van weet maar ik hoop dat je er wat aan hebt.

mzzl[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Dat is wat een leraar bij mij op school ook zei, maar het bleef het zelfde.

Maar iedergeval bedankt voor je reactie

The MAzTER