Bora computer marketing truuk

vbimport

Potdomme , ben ik net eventjes aan het kijken hoe veel de writers kosten in Aken (www.bora-computer.de) kom ik het volgende tegen op de website

LiteOn CDRW 40x32x12 voor 85 Euro..
arwuh ? een writer die sneller schrijft dan ie leest ? 40 speed writen ?

Staat dat kreng in hun prijslijst gewoon als Lite On 32x12x40 , dus "gewoon" 32 speed schrijven.. jah , zo kan ik het ook. De 40x12x48 ( in de prijslijst staat 84 in plaats van 48 ; ook een beetje te snel :slight_smile: ) kost er 109 Euro.

Dan een Ibm harddisk 7200 rpm 80Gb harddiskje voor 132 eurootjes.. blijkt er wel eventjes in diezelfde prijslijst een Maxtor 80 Gb (5200 rpm weliswaar) voor 125 Euro.

Leuk , dat soort "aanbiedingen"

zeker wel leuk…
zit er geen addertje onder het gras ofzo??

Niet dat ik weet , gewoon kopen en wegwezen.

Maar om nu zo te laten lijken alsof je een 40 speed writer koopt voor 85 euro vind ik niet zo fraai van bora. Anders had ik er gelijk eentje gehaald.

Nu kan ik hem net zo goed ergens in nederland halen ,daar is ie ook voor zo’n 110 euro te koop.

Kom je wel laat achter moet ik zeggen, die schrijver staat al enkele weken zo op de frontpage van Bora.

Ja, het is inderdaad een misleidende reclame, ik d8 initieel ook dat het om een 40x writertje ging, bleek helaas niet waar.

Maarja, het blijft relatief goedkoop dus veel zeuren ga ik niet. Andere computerwinkels (of welk bedrijf dan ook) zijn ook geen haar beter.

Ik kom er nog steeds vaak en krijg nog altijd een nette behandeling en een goede service, dus ik zal niet klagen…

Lol ik was er ook bijna ingetrapt, wel al een hele tijd terug, maar gelukkig had ik dee-ehn ff gevraagd voordat ik er heen ging en die had het gelukkig wel door :slight_smile: