Boom Boom auto

Uit: BIJ DE RECHTER

18-25 jaar, petje, oorbel en boom-boom-boom auto
by Smart@$$

Deze knulletjes zitten ook nog meestal met twee of drie man in zo’n ouwe afgeragde CRX, BMW 316 of Golf GTI . Ik begrijp alleen de stand van hun harses niet. Stoelen bevinden zich links en rechts maar die koppen van hun bevinden zich altijd in het midden van de auto.
Geen nut die hoofdsteun aan te passen dus. Mischien voelen ze zich tot elkaar aangetrokken, kweet 't niet.
Vallen deze doodrijders jullie ook op of niet.
Gelukkig zie je bij 112 weekend of zo iets regelmatig dat deze eikels hun auto om een boom heen vouwen. Zonde van de boomschors. Daar gaat de verzekeringspremie weer.

Tevens zal met dat soort decibelen op hun gehoor het snel zijn afgelopen met datzelfde gehoor. Die radio moet steeds harder want ze horen geen fuck meer. Weer een duurdere installatie.

Wat betref scooters. In mijn tijd ahem reden we op puchjes en scooters was voor ouwe ballen en als je die dan toch had werd je uitgelachen. Times change…
Op een paar mafketels na, niets aan te merken over scooterrijders.

Hehehe ja dat volk (noem het altijd de GTI-Johnnies) is best bekend. Het valt idd op dat ze altijd hun rechterhand op het stuur hebben liggen en dan ook eens overdreven naar rechts hangen (hoofd boven de pook). Irritant volk dat niet kan autorijden dat is het zeker.

We hebben er al allerhande speculaties overgehad wat er met die mensen wel niet mis is. Vast een hele hoop!

Originally posted by Leetje
In mijn tijd ahem reden we op puchjes en scooters was voor ouwe ballen en als je die dan toch had werd je uitgelachen. Times change…
Bij ons in de polder (bijv. Oudekerk & Lageweg - ja dat zijn pas gehuchten!) vinden ze nog steeds Zündapps, Puchs en meer van zulks echte brommers, scooters zijn voor mietjes!

(Ik rijd ook scooter… FUCK 'EM! Ik woon tenminste in de bebouwde kom en heb kabel TV, riool en ADSL! :p)

Zow, ik word gequote in nieuwe topic :wink:

Mjah, ik denk dat ik in die thread al hgeb gezegd wat ik van dat soort typetjes vind…

Hoe meer er van die gassies in een auto zitten hoe verder ik er vandaan blijf…want des te gevaarlijker is hun rijgedrag

Originally posted by Smart@$$
Zow, ik word gequote in nieuwe topic :wink:

Daar kun je niets aan ontlenen, die dingen gebeuren maar 't zegt veder niets… :wink: