Bokkenavond

vbimport

Binnenkort trouwt er weer eentje uit onze vriendengroep. Wij (zijn vrienden) willen hem dan ook van een waardig vaarwel aan zijn vrijgezellenrijk voorzien.

Hebben jullie nog ‘leuke’ opdrachten en eventueel een idee om die kerel te verkleden. Momenteel denken we eraan om hem rond te laten rijden op een driewieler gehuld in een teletubbie pak al dan niet met een zwaailicht op zijn hoofd.

greetz

Jahoor ik heb wel een leuk idee:

Maak een bandje/cd met allemaal bekende meezingers zoals oa de Vlieger van Andre Hazes. Neem hem mee naar het centrum van de stad en plant hem neer met een soundmixer. Bandje erin, microfoon erin en laat hem meezingen. Het liefst voor een terras van een kroeg ofzow… doet het atlijd goed, vooral als hij niet kan zingen en het publiek meedoet :slight_smile:

leg zijn arm in de plaaster in zorg ervoor dat zijn hand een halve liter pint omklemt plaaster deze mee in zodat hij steeds dit glas moet meezeulen. En DRINKEN DRinken drinke dr…

Jongens, vraag even aan ALASTA man hoe zijn vrijgezellenavond was… Naakt op het podium met een vrouw met lul :smiley: in een gay-bar… dat was pas lachen :smiley: :smiley: :smiley:

So dan!!!
Ab is op oorlogspad!
Eerst een uitbrander naar flits, nu een flinke diss tegen Alastaman.
Damn, chill man.

Hoezo Diss tegen alasta man… de waarheid mag gezegd worden… ask himself!!!

Originally posted by The Sorcerer
So dan!!!
Ab is op oorlogspad!
Eerst een uitbrander naar flits, nu een flinke diss tegen Alastaman.
Damn, chill man.

als ons konijntje een vriendin heeft zal hij er wel niet opgemogen hebben

Zag ik een keer bij door 't lint ofzo, (waren wel meisjes) maar eentje moest er een x aantal mannenonderbroeken verzamelen (dus van mannen op straat vragen) en die dan aantrekken.

Misschien ook iets voor jullie vriend :wink: (doe het maar wel met vrouwenondergoed trouwens, anders krijgt ie er denk ik sowieso geeneen)

bokken avond? ik weet niet of deze gebeurtenis in belgie ook zo noemt, dus ga ik er niet dieper op in vooraleer ik enkele tips ga geven, en me misschien onnodig belachelijk ga maken :wink:

Originally posted by Mattel007
bokken avond? ik weet niet of deze gebeurtenis in belgie ook zo noemt, dus ga ik er niet dieper op in vooraleer ik enkele tips ga geven, en me misschien onnodig belachelijk ga maken :wink:

Eindelijk iemand die erkent dat de Belgen een beetje achterlopen :smiley:

ps Mattel no offence just kidding :slight_smile:

Toch maar eens proberen, dit hebben ze ooit bij een familielid van mij gedaan. Deze geblinddoekt, en meegenomen naar een andere stad ongeveer een 100 km verder, daar ff de bloemetjes gaan buiten zetten. En die daaar dan alleen achter gelaten :wink:
Hij kon maar zien dat ie thuis geraakte :wink:

Je kan misschien iets met zijn haren doen, zodat ze anders zijn als anders :wink:

en …