Boekverslag gezocht: De dochter (Jessica Durlacher)

vbimport

Hee,

heeft iemand een boekverslag van bovenstaand boek? Het moet wel een zelfgemaakt verslag zijn (voordat mensen komen met de diverse links ;))

Alles is welkom, gelieve het te mailen naar:

dochter@verslag.cjb.net

Maakt niet uit via welk boek (ikzelf heb eldorado) maar het zou fijn zijn als je dat wil vermelden in ‘onderwerp’ of gewoon in de ‘body’

Alvast bedankt :slight_smile:

P.S Het liefst mét recensievergelijkingen

Kijk eens op wat digitale scholen (o.a. www.digischool.bart.nl)

Please forgive me als de URL verkeerd is… is weer een paar jaar terug dat ik dat nodig had (gelukkig had toen nog niemand internet :slight_smile: )…

Originally posted by Dee-ehn
[B]Kijk eens op wat digitale scholen (o.a. www.digischool.bart.nl)

Please forgive me als de URL verkeerd is… is weer een paar jaar terug dat ik dat nodig had (gelukkig had toen nog niemand internet :slight_smile: )… [/B]

Dee-ehn, lees mijn bericht nog eens goed door: geen url’s :wink: Toch bedankt

Ik had het wel gelezen maar ik was te lui om helemaal op mijn hotmail in te loggen :smiley:

Daar op die site staan ook zelfgemaakte verslagen!!!

Dus moet je niet ouwehoeren :smiley: en gewoon hierkijken…

www.internetcollege.nl

Greetz
Mess

PFFF ik haad een boekverslag te maken !!!

greetzz.

Ik weet nog wel dat ik altijd de nacht voordat ik ze in moest leveren (na 20x uitstellen) nog alles moest schrijven! haha! Dan werd ik 's ochtends altijd wakker slapend op het boek!!! :moe: haha!

Haha, check dat subject ff van dat hacken :wink:
Dan begrijp je misschien waarom enkele klasgenoten (van die figuren die altijd negens en tienen halen) geinfecteerd zijn en als ze online komen een ik een notify krijg via ICQ :slight_smile:
Kan je ff kijken welk huiswerk ze al gemaakt hebben enzo. Die slimme mensen zijn namelijk ook altijd de mensen die huiswerk niet gewoon geven of ruilen ofzow. Hoe vaker ik dingen van hun pc’s jat; hoe minder ik huiswerk hoef te maken; hoe langer ik hier kan posten :slight_smile:

Grtz JP.

P.s. dat verslag heb ik dus niet maar kijk eens bij mensen uit je klas :slight_smile:

Originally posted by jpschadde

P.s. dat verslag heb ik dus niet maar kijk eens bij mensen uit je klas :slight_smile:

Slim een verslag overnemen van iemand uit de klas…
Je hebt dezelfde leraar en het lijkt mij als je dezelfde leraar hebt het heus wel opvalt als je 2 dezelfde verslagen inleverd :smiley:

Greetz