Boe, daar ben ik dan even

vbimport

Even omschakelen hiero…het is allemaal engels wat de mond praat hier, dus dan is Nederlands in een keer erg wennen om te typen en dan is dit keyboard nog een Duits Keyboard ook, waar de Y en de Z omgekeerd zijn, dus vergeef me typefouten alsjeblieft :wink:

Ik heb speciaal vannacht to een uur of vijf doorgewerkt om een paar minuten achter de internetcomputer te kunnen zitten om jullie even gerust te stellen dat het wel allemaal goed gaat hier.

Ik zal niet het hele programma met jullie doornemen alsof het mijn dagboek is, maar ik kan jullie zeggen dat zowel het academische aspect als ook het sociale aspect hier zeer aangenaam is. Een paar hoogtepunten dan:

Een excursie naar een bierbrouwerij (hoewel ik natuurlijk geen bier drink, kregen we daar wel een heerlijke (gesponsorde) maaltijd aangeboden), excursie naar de Berentyen distillery (je weet wel, van de Apfelkorn, maar ook hier geenalcohol voor mij, maar wel grappig om te zien), de Trans Rapid (de magneettrein die even met een snelheid van 406 KM/u een traject van enkele kilometers aflegde; zo hard heb ik het in de auto of op de motor nog niet voor elkaar gekregen :wink: ) en een uitstapje naar de Meyer Shipyard waar ze erg mooie cruiseschepen in elkaar zetten.

Natuurlijk hebben we ook vele kroegen, bars en cafés gezien. Een avond op bed voor 2 uur was een uitzondering, maar wel elke dag opstaan om een uur of half acht…

De academische aspecten zal ik wat minder belichten, maar morgen moeten we met de groep een paper presenteren van een kleine 18 pagina’s, dat wordt nog hard werken voor diegenen die het niet tot 5 uur vannacht hebben volgehouden :smiley: Je kunt natuurlijk wel raden wie er het Powerpoint knutselwerk opgedrongen kreeg…ach, mag ik lekker knutselen met de laptop en dan maar hopen dat iedereen het kan waarderen en we de aandacht die 45 minuten vast kunnen houden van de andere deelnemers die dit onderwerp, omdat het niet hun eigen onderwerp is, weinig zal interesseren en ofwel druk bezig is om hun eigen presentatie nog voor te bereiden ofwel gewoon te moe is na al die dagen om nog op te kunnen letten.

Morgenavond is het slotfeest waar menigeen enorm bezopen vandaan zal kruipen, dus dat wordt slapen in de trein terug naar Tilburg/Eindhoven en dan het hele weekend erachteraan ook nog eens. Maar ik kan jullie zeggen dat ik dit voor geen goud had willen missen, deze week is een van de beste weken in mijn studententijd tot nu toe (en die duurt toch al een kleine 7 jaar, dus dat zegt toch wel wat :wink: )

Waarschijnlijk zien jullie mij pas weer terug op zaterdag of anders zondag, de rest van het weekend lig ik lekker voor pampus op bed bij te komen van deze geweldige ervaring.

Het forum heb ik niet meer verder doorgelezen, maar ik vertrouw erop dat mijn collega admins de boel hier goed onder de duim hebben en dat ik nog een paar dagen met een gerust hart weg kan blijven.

Het was leuk om toch even hier op het forum te kunnen zijn, zo tussen alle stress door, maar nu moet ik echt weer verder. Ik wens jullie natuurlijk het allerbeste hier vanuit Osnabrueck en ik zie jullie dit wekend wel weer online.

Mazzels.

ps Verwacht na deze week wat extra bezoekers, ik heb hier goed reclame zitten maken :smiley: :smiley: :smiley:

da_taxman
we hebbe je gemist joung

en er zijn best wel wat interessante topics geweest :slight_smile:

Wat een lap text zeg… maar ach toch maar ff gelezen…

Tot na het weekend he Tax :smiley:

Originally posted by Dee-ehn
[B]Wat een lap text zeg… maar ach toch maar ff gelezen…

[/B]

Ik heb niet de moeite genomen om het allemaal te lezen. Ik kwam niet verder dan de apfelkorn en de Y en de Z.

De moraal van zijn verhaal leek me wel duidelijk en volgens mij heeft hij het wel naar zijn zin.

TAX!!!
ik heb het wel gelezen hoor! :wink:
C U soon!

Leuk dat je ons ff op de hoogte houdt.
We zien het wel weer als je weer in het land bent.

Taxie,

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik mis je wel !

Volgens mij zit je hier best in de buurt, die Meyer werf komen wij altijd langs als we naar een discotheek gaan in Duitsland (Papenburg)!

Naja, nog veel plezier, en kom maar snel terug :wink:

ik heb het wel gelezen. Alleen maar omdat ik het met dit ‘voer’’ van da Tax moet doen tot het eind v/d week :wink:

fijn dat we wat hoorden.

Tax waarom staat je post op 9? :wink:

hee veel plezier nog!!

Eh… tax kan je ff een samevatting geven? Om dat allemaal te gaan leze… (heb maar een modem hoor)

“raar maar waar” heb het nu ook is helemaal gelezen!!! :smiley:
Lijkt me ook wel interessant daar :slight_smile: en leuk :D(nog ff paar jaartjes wachten :P)

Greetz

Joker->> Tax wil op deze manier bewijzen dat het aantal posts op je naam nietszeggend is…

Ik ben het daar niet helemaal mee eens maar dat is een andere zaak…

taxman rules :slight_smile: :wink:
hehehehe fijn dat we hem nog ff ies horen he hehehe
het was ff wennen zonder hem hehehehe
soon back he maat :wink:

heeeeeeey taxxie

fijn om weer ff van je te horen
en nog beter om te horen dat je het daar naar je zin
hebt…
naah we zien je van het weekend wel weer…
have fun de rest van de week en word niet te zat
op dat feest :slight_smile: tot zondag !

Hij drinkt niet…

Tering kon hij al die gratiz drank maar in een zakje voor me meenemen :stuck_out_tongue:

Tax, ff terug gekome om toch maar weer die stempel te zetten he, zien je snel wel weer op de forum :smiley:

Originally posted by Dee-ehn
Ik ben het daar niet helemaal mee eens maar dat is een andere zaak…

Hoezo dan?!
Eigenlijk zouden ze je voor elke zinnige post een puntje moeten geven zodat het % zinnige posts die een member gemaakt heeft ook ergens te vinden zouden zijn! hehe!

Dus voor jou zou dat dan betekenen: Dee-ehn 1495 - 1486 = 9 zinnige posts in totaal!! haha! :stuck_out_tongue:
Geintje hoor… dat weet je toch!? :wink:

ps. waarom is het members gedeelte afgesloten?!

ps. waarom is het members gedeelte afgesloten?!

Kans op te hoge load van de server (dus site weer es down :stuck_out_tongue_winking_eye: )

Originally posted by DoMiN8ToR
[B]

Kans op te hoge load van de server (dus site weer es down :stuck_out_tongue_winking_eye: ) [/B]

En dat mogen jullie natuurlijk nie laten gebeuren! :wink: