Bnn

vbimport

ik ben zelf lid van bnn, en nu is mijn vraag eigenlijk zijn er nog meer bnn’ers hier op het forum.

BNN is toch dat van Bart Boos? Die kleine? Ik kijk er niet speciaal naar, maar als ik het toevallig zie en het is lache dan laat ik het wel ff op. Geen echte, maar kijk er wel soms naar

Af en toe kijk ik wel naar BNN (heb net nog een beetje bridget gekeken) maar ik ben niet echt lid, dit omdat ik er het nut niet van zie.

Mijn broer is wel lid, omdat dat op een of andere manier een keer gratis kon :slight_smile:

euh,

wtf is bnn? :confused:

ze hebben wel leuke programma’s maar ik neem niet de moeite om lid te worden > daar wil ik ook geen geld aan uitgeven!

ik betaal al genoeg voor Digitale TV …:cool:

Originally posted by The Amazing Duke
[B]euh,

wtf is bnn? :confused: [/B]

Bart News Network
of zo

Van Bart de Graaff…dat kleine irritante mannetje dat bekend is geworden van de koekjesreclame vroeger (het kleine mannetje waarvan niemand geloofde dat hij al 21 was, komt door nierziekte dat hij niet gegroeid is…)

aaaaaaaaaaaah, datte :slight_smile:
/me zijn frank valt (hmm is dat belgische uitdrukking ;))

ik meen me vaag nogiets te herinneren van de liegende hollander met eddy zoë ofzo

das toch van bnn he?

't frankske is gevallen…duurde even, maar dan heb je ook wat :wink:

De liegende hollander was inderdaad van BNN, maar die Eddie is naar andere zender gestapt geloof ik…

Kijk het bijna nooit, dat hele BNN gebeuren…

Ik kijk ook niet meer enige leuke was toen de tering tubbies,en eddie zoe was wel leuk maar kijk er nooit meer na…

BART DE GRAAFF IS VAN HET HILTON HOTEL AFGESPRONGEN
In Madurodam :wink:

http://hiltonhotel.blogspot.com/

Originally posted by The Amazing Duke

http://hiltonhotel.blogspot.com/

LOL

Heerlijk die humor…gelijk gebookmarked…morgen doorsturen op mijn werk :wink:

1 woord : slecht

vwalla das mijn mening

ten 1e kijk ik bijna nooit tv als ik al tv kijk is het een eerder opgenomen film of een film van de videotheek.

ten 2e als ik al tv kijk kijk ik zeker niet naar publieke zenders want daar heb ik een gruwelijke hekel aan.

ten 3e ik vind bart de graaf een super irritant ventje dus ik zal zeker ook nooit naar zijn omroep kijken.

ik kijk bijna nooit, maar ik mocht graag naar robot wars kijken

Enigste wat ik afen toe kijk is finals en de rest valt wel tegen moet ik zeggen nu dat Eddy ervandoor is :slight_smile:

Giles de la Touret is mijn idool …

Ppe, ppe, bbff, n*&k*, likken, likken … broek uit, broek uit.

Flits> here another member of day 1…

en dan nu over naar het weer…:slight_smile:

Hmmm ik heb altijd een hekel gehad aan dat opgefokte ventje genaamd Bart de Graaff. Die meent ook dat hij alles kan (maken) omdat hij ziek is (geweest).
Maargoed af en toe heeft mijn vriendinnekke wel eens de TV aanstaan met een programma van BNN dat ik wel eens meekijk. Tis dan wel met Eddy Zoey of Bridget… Bart zelf wil ik niet eens zien :slight_smile: