Bluetooth probleem met PDA Hp 2110

vbimport

Ik krijg mijn PDA (HP 2110) met geen mogelijkheid aan mijn notebook. Het werkt wel een beetje, maar diensten als activesync, internet delen, files browsen werken niet. Ik kan hem dus wel pairen, maar verder werkt er niets.

Nu heeft mij Lapdoos geen BT, dus ik heb zo’n sitecom CN-500 aangeschaft. Echter toen ik dat ding er in prikte werden gelijk de generic drivers geinstalleerd en die beschikken alleen over wat basis functies. Daarna heb ik de V2 driver van sitecom er op gezet en die werkt nu niet om hij default de generic blijft installeren als ik dat ding inplug.

Kortom, ik heb een probleem!

vandaar de volgende vragen:

Waar in XP kun je de default driver van een device instellen?

Weet iemand een goede site voor die soort dingen?

Hoe share ik een internet verbinding via XP-home (Via W2K lukt het me wel)?

En hoe kut is Bluetooth t.o.v. WiFi (kortom, heb ik de verkeerde gekocht?)

Na een dag of vier klootzakken ben ik het aardig zat!

Thanks! :stuck_out_tongue:

Bluetooth drivers zijn volgens mij een dikke puinhoop, je ziet er echt veel problemen mee. Ik heb geen idee hoe je het kunt oplossen maar je vraag m.b.t. Bluetooth vs. Wifi kan ik misschien wel een beetje beantwoorden.

Bluetooth slurpt minder energie, heeft minder bereik en is meestal een device naar device knexie. Wifi is meestal via een accesspoint, heeft een veel groter bereik maar je accu is ook sneller leeg, het hangt er dus heel erg vanaf wat je wilt gaan doen. Internetten via bluetooth vind ik persoonlijk een ramp, mijn Axim heeft fijn Wifi en gebruikt het AP van het draadloze netwerk. Bluetooth is op zich wel snel genoeg voor het normale browsewerk maar je hebt minder vrijheid door het bereik.

bluetooth is idd een ramp onder XP…

ben weer een klein stapje verder…

http://support.microsoft.com/kb/883258